Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Konferencja CSCMP - Inteligentny magazyn przyszłości

Kategoria: Biznes

Cyfryzacja ma potencjał, aby łańcuchy dostaw były w pełni zintegrowane, połączone i przejrzyste, a tym samym bardziej wydajne, elastyczne i skoncentrowane na kliencie.

Magazyny zawsze były kluczowymi węzłami w łańcuchach dostaw, a dzięki cyfryzacji mają potencjał, by stać się naprawdę „inteligentnymi”. W rezultacie wiele codziennych wyzwań lub problemów, z którymi borykają się operatorzy magazynów, można przezwyciężyć. Na przykład, korzystając z technologii Internetu przedmiotów (Internet of Things), można ulepszyć wykorzystanie sprzętu do transportu materiałów, zoptymalizować stan zapasów. Dysponując odpowiednim zapasem w odpowiednim miejscu, można zminimalizować transport, oraz zwiększyć bezpieczeństwo personelu, śledząc i monitorując ruch oraz ludzi i sprzęt oraz poprawić przepływ przychodzący i wychodzący poprzez połączenie z ciężarówkami, kontenerami i jednostkami wysyłkowymi.

Oprócz usprawnienia operacji magazynowych i bezpieczeństwa pracowników, inteligentne magazyny umożliwią firmom lepsze zarządzanie wydajnością budynku magazynowego, na przykład poprzez poprawę efektywności energetycznej poprzez dostosowanie poziomów ogrzewania i oświetlenia. Ogólnie rzecz biorąc, inteligentne magazyny umożliwią firmom zoptymalizowanie operacji magazynowych i wydajności ich budynków, aby zapewnić lepszą obsługę klienta. Są również bardziej atrakcyjne dla pracujących w nich pracowników od tradycyjnych magazynów.

W trakcie prezentacji podczas CSCMP European Conference, prezenter powoła się na konkretne przykłady w formie analizy studium przypadku. W prezentacji weźmie również udział Starszy Dyrektor ds. Łańcucha dostaw z firmy LPP, czołowego polskiego dostawcy odzieży , który wyjaśni zmiany, jakie wprowadza w swojej sieci dystrybucyjnej, aby wspierać zarówno rozwój sklepów, jak i rozwój online za pomocą inteligentnej technologii.

Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: https://cscmpeurope.org/

Autor:Holger Klatt
Holger Klatt
Holger Klatt (Business Development Director, EMEA Industrial & Logistics, JLL) to doświadczony specjalista ds. Logistyki i łańcucha dostaw z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w regionie EMEA. Jego wiedza obejmuje rozwój biznesu, zarządzanie operacyjne i zarządzanie zmianami, a także opracowywanie i wdrażanie strategii. Uzupełnieniem jest dogłębna wiedza w zakresie projektowania rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw i logistyki, od integracji dostawcy do dostawy końcowej do klienta końcowego, w tym układu magazynu, procesów, ludzi i technologii.

Przed dołączeniem do JLL był dyrektorem regionalnym ds. Sprzedaży EMENA dla UTi Logistics, wiodącego globalnego dostawcy usług logistycznych. Wcześniej pełnił różne funkcje kierownicze w CEVA Logistics i Kuehne + Nagel. Holger dołączył do JLL w maju 2017 r. I jest liderem w rozwoju biznesu EMEA w naszej firmie zajmującej się przemysłem i logistyką.
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 28.04.2019

    Konferencja CSCMP - Innowacyjne rozwiązania w znakowaniu produktów

    Mam przyjemność obserwować rynek znakowania etykietami samoprzylepnymi w Polsce od 15 lat. Świadomość producentów, odbiorców oraz konsumentów rozwinęła się w tym czasie w sposób spektakularny. Pionierami zmian były zarówno Instytut Logistyki i Magazynowania, jak i od strony praktycznej sieci handlowe z Jeronimo Martins na czele...

    Czytaj więcej
  • 18.04.2019

    Konferencja CSCMP - Specyfika zakupów produktów świeżych

    Znaczny stopień rozdrobnienia polskich producentów oraz różnorodne wymagania odbiorców są ogromnych wyzwaniem dla firm sprzedających świeże owoce i warzywa. Chcąc utrzymać swoich klientów oraz pozyskiwać nowych, firmy takie jak Ewa-Bis stale poszerzają swoje bazy dostawców, rozwijają logistykę oraz pracują nad poprawą jakości oferowanych przez siebie produktów.

    Czytaj więcej
  • 05.04.2019

    Konferencja CSCMP - Proces i automatyzacja znakowania etykietą produktów - prelekcja

    Serdecznie zapraszamy na prelekcję Pani Anny Skrzypkowskiej-Walasek z firmy Logopak East, pt. "Jak zorganizować proces znakowania etykietą produktów, aby docierały na czas do właściwego odbiorcy. Automatyzacja procesów znakowania w centrach logistycznych lub w placówkach pocztowych z uwzględnieniem wymagań e-commerce.", która zostanie wygłoszona w trakcie CSCMP European Conference - Supply Chain 4.0 odbywającej się w dniach 16-17.05.2019.

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.