Konferencja CSCMP - Specyfika zakupów produktów świeżych
Znaczny stopień rozdrobnienia polskich producentów oraz różnorodne wymagania odbiorców są ogromnych wyzwaniem dla firm sprzedających świeże owoce i warzywa. Chcąc utrzymać swoich klientów oraz pozyskiwać nowych, firmy takie jak Ewa-Bis stale poszerzają swoje bazy dostawców, rozwijają logistykę oraz pracują nad poprawą jakości oferowanych przez siebie produktów.
Prezentacja będzie poświęcona wyzwaniom, z jakimi spotyka się firma sprzedająca świeże owoce i warzywa, w tym:
- Polityka zakupowa, m.in. wybór odpowiednich dostawców
- Zarządzanie wymaganiami klientów wobec jakości produktu
- Różnorodność narzędzi komunikacji (np. różne formy składania zamówień)
- Zarządzanie specyficznymi oczekiwaniami klientów (np. opakowanie, logistyka)
- Stała praca nad poprawianiem jakości i bezpieczeństwa produktu
- Śledzenie majątku firmy oraz rentowność sprzedaży
Treść prezentacji oparta jest na wieloletnich doświadczeniach P.P.H. „Ewa-Bis” Sp. z o.o. w zakresie sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Firma Ewa-Bis należy do grupy 20 największych eksporterów świeżych owoców i warzyw w Polsce. Sprzedajemy nasze produkty do ok. 50 krajów na 4 kontynentach.
Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: https://cscmpeurope.org/
Przeczytaj także
-
14.05.2019
Konferencja CSCMP - Inteligentny magazyn przyszłości
Cyfryzacja ma potencjał, aby łańcuchy dostaw były w pełni zintegrowane, połączone i przejrzyste, a tym samym bardziej wydajne, elastyczne i skoncentrowane na kliencie.
-
28.04.2019
Konferencja CSCMP - Innowacyjne rozwiązania w znakowaniu produktów
Mam przyjemność obserwować rynek znakowania etykietami samoprzylepnymi w Polsce od 15 lat. Świadomość producentów, odbiorców oraz konsumentów rozwinęła się w tym czasie w sposób spektakularny. Pionierami zmian były zarówno Instytut Logistyki i Magazynowania, jak i od strony praktycznej sieci handlowe z Jeronimo Martins na czele...
-
05.04.2019
Konferencja CSCMP - Proces i automatyzacja znakowania etykietą produktów - prelekcja
Serdecznie zapraszamy na prelekcję Pani Anny Skrzypkowskiej-Walasek z firmy Logopak East, pt. "Jak zorganizować proces znakowania etykietą produktów, aby docierały na czas do właściwego odbiorcy. Automatyzacja procesów znakowania w centrach logistycznych lub w placówkach pocztowych z uwzględnieniem wymagań e-commerce.", która zostanie wygłoszona w trakcie CSCMP European Conference - Supply Chain 4.0 odbywającej się w dniach 16-17.05.2019.