Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Konferencja CSCMP - Specyfika zakupów produktów świeżych

Kategoria: Biznes i Wydarzenia

Znaczny stopień rozdrobnienia polskich producentów oraz różnorodne wymagania odbiorców są ogromnych wyzwaniem dla firm sprzedających świeże owoce i warzywa. Chcąc utrzymać swoich klientów oraz pozyskiwać nowych, firmy takie jak Ewa-Bis stale poszerzają swoje bazy dostawców, rozwijają logistykę oraz pracują nad poprawą jakości oferowanych przez siebie produktów.

Prezentacja będzie poświęcona wyzwaniom, z jakimi spotyka się firma sprzedająca świeże owoce i warzywa, w tym:

  • Polityka zakupowa, m.in. wybór odpowiednich dostawców
  • Zarządzanie wymaganiami klientów wobec jakości produktu
  • Różnorodność narzędzi komunikacji (np. różne formy składania zamówień)
  • Zarządzanie specyficznymi oczekiwaniami klientów (np. opakowanie, logistyka)
  • Stała praca nad poprawianiem jakości i bezpieczeństwa produktu
  • Śledzenie majątku firmy oraz rentowność sprzedaży

Treść prezentacji oparta jest na wieloletnich doświadczeniach P.P.H. „Ewa-Bis” Sp. z o.o. w zakresie sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Firma Ewa-Bis należy do grupy 20 największych eksporterów świeżych owoców i warzyw w Polsce. Sprzedajemy nasze produkty do ok. 50 krajów na 4 kontynentach.

Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: https://cscmpeurope.org/

Autor: P.P.H. „Ewa-Bis” Sp. z o.o.

P.P.H. „Ewa-Bis” Sp. z o.o.

Prelegent: Maciej Walczak - Dyrektor operacyjny w PPH EWA-BIS Sp. z o.o.

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn