Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Serdecznie zapraszamy na prelekcję Pani Anny Skrzypkowskiej-Walasek z firmy Logopak East, pt. "Jak zorganizować proces znakowania etykietą produktów, aby docierały na czas do właściwego odbiorcy. Automatyzacja procesów znakowania w centrach logistycznych lub w placówkach pocztowych z uwzględnieniem wymagań e-commerce.", która zostanie wygłoszona w trakcie CSCMP European Conference - Supply Chain 4.0 odbywającej się w dniach 16-17.05.2019.
Prezentacja będzie podzielona na 2 części:
Z prezentacji dowiesz się również jakie Firma Logopak proponuje rozwiązania przyjazne dla Środowiska jako przyszłość w znakowaniu towarów.
Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: https://cscmpeurope.org/
Przeczytaj także
Cyfryzacja ma potencjał, aby łańcuchy dostaw były w pełni zintegrowane, połączone i przejrzyste, a tym samym bardziej wydajne, elastyczne i skoncentrowane na kliencie.
Mam przyjemność obserwować rynek znakowania etykietami samoprzylepnymi w Polsce od 15 lat. Świadomość producentów, odbiorców oraz konsumentów rozwinęła się w tym czasie w sposób spektakularny. Pionierami zmian były zarówno Instytut Logistyki i Magazynowania, jak i od strony praktycznej sieci handlowe z Jeronimo Martins na czele...
Znaczny stopień rozdrobnienia polskich producentów oraz różnorodne wymagania odbiorców są ogromnych wyzwaniem dla firm sprzedających świeże owoce i warzywa. Chcąc utrzymać swoich klientów oraz pozyskiwać nowych, firmy takie jak Ewa-Bis stale poszerzają swoje bazy dostawców, rozwijają logistykę oraz pracują nad poprawą jakości oferowanych przez siebie produktów.
Naukowcy ze Stanów Zjednoczonych opracowali bezprzewodowy system wykrywania zanieczyszczeń żywności oparty o tanie etykiety RFID (ang. Radio-frequency identification), które są powszechnie wykorzystywane w tysiącach produktów. Badacze z prestiżowego Instytutu Technologicznego w Massachusetts (MIT)...
Czy wiedziałeś, że błędna etykieta jest najczęstszą w całej branży spożywczej przyczyną wycofania produktu z rynku? Często wynika to z niedopatrzenia samego przedsiębiorcy. Czy miewasz problemy z właściwym zarządzaniem informacją na etykiecie twojego produktu?
Przepisy dotyczące znakowania żywności dynamicznie się zmieniają. Jak odnajdują się w tej sytuacji konsumenci? Jakie czynniki, związane z etykietowaniem produktów spożywczych, wpływają na ich decyzje zakupowe?