Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Konferencja CSCMP - Innowacyjne rozwiązania w znakowaniu produktów

Kategoria: Bezpieczeństwo Żywności , Biznes

Mam przyjemność obserwować rynek znakowania etykietami samoprzylepnymi w Polsce od 15 lat. Świadomość producentów, odbiorców oraz konsumentów rozwinęła się w tym czasie w sposób spektakularny. Pionierami zmian były zarówno Instytut Logistyki i Magazynowania, jak i od strony praktycznej sieci handlowe z Jeronimo Martins na czele. Dzięki tej pracy mamy teraz dobrze oznakowane produkty, ułatwiające ich logistykę na każdym etapie oraz co najważniejsze możliwe w sposób sprawny do wycofania z rynku w przypadkach skrajnych.

Wykład porusza bieżące problemy przedsiębiorców związane przede wszystkim z obszarami:

  1. Rosnącymi wymaganiami od odbiorców związanych z poprawnym oznakowaniem produktu. Zarówno jakość, jak i umiejscowienie etykiet z kluczowymi informacjami odgrywa coraz większa rolę w łańcuchu dostaw. Jaka jest różnica w znakowaniu ręcznym i automatycznym? Jakie korzyści odnosi zarówno producent, jak i odbiorca z automatyzacji procesów znakowania? Kiedy jest właściwy moment na automatyzacje?

Jak zabezpieczyć swoją firmę przed nieprawidłowym oznakowaniem asortymentu i potencjalnymi związanymi z tym karami i zwrotami? Temat zostanie omówiony na przykładzie branży logistycznej oraz papierniczej, ale przedstawione rozwiązania mają zastosowanie w każdej innej gałęzi przemysłu.

  1. Rosnące wymagania prawne. Oznakowanie zgodne z systemem GS1 stało się standardem, ale prawo UE stawia przed producentami nowe wyzwania. Produkty niebezpieczne muszą zostać oznakowane etykietami ostrzegawczymi na każdym etapie ich pakowania. Jakie rozwiązania są dostępne na rynku i jak wygląda ich alternatywa?
  2. Ekologia. Jakie nowości na rynku są projektowane z myślą o środowisku. Podane rozwiązania mogą w przyszłości zastąpić obowiązujące na dzień dzisiejszy standardy. Jak można zoptymalizować koszty odpadów ze znakowania etykietami już dzisiaj bez konieczności wymiany sprzętu? 

Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: https://cscmpeurope.org/

 

Autor: Logopak East Sp. z o.o.

Logopak East Sp. z o.o.

Marek Markowski jest specjalistą sprzedaży maszyn drukująco-etykietujących w Firma Logopak East Sp. z o.o. ma siedzibę w Warszawie i jest wyłącznym przedstawicielem niemieckiego producenta systemów druku i naklejania etykiet – Logopak Systeme, nie tylko na terenie Polski, ale również w sąsiadujących krajach Europy Środkowej i Wschodniej
Marek Markowski od ponad 20 lat zajmuje się tematyką etykiet samoprzylepnych.
Od ponad 10 lat z sukcesem doradza Klientom w wyborze optymalnych rozwiązań do znakowania opakowań logistycznych.

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.