Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Diageo, PepsiCo i Unilever wprowadzają swoje marki w papierowych butelkach

Kategoria: Opakowania

Koncern Diageo ma zamiar wprowadzić na rynek na początku 2021 r. swoją markę whiskey Johnnie Walker w butelce w 100% wykonanej z papieru. Inne firmy, jak PepsiCo i Unilever, również od przyszłego roku swoje produkty będą oferować w butelkach wykonanych z papieru, jednak nie podają jeszcze, które to będą marki.

Firma Diageo stworzyła pierwszą na świecie w 100% pozbawioną plastiku papierową butelkę na napoje spirytusowe, wykonaną w całości z drewna pozyskiwanego w sposób zrównoważony. Butelka zadebiutuje z Johnnie Walkerem, najpopularniejszą szkocką whisky na świecie, na początku 2021 roku.

Firma Pulpex Limited opracowała „pierwszą w swoim rodzaju” skalowalną butelkę na bazie papieru, zaprojektowaną i opracowaną tak, aby w 100% nie zawierała plastiku i mogła w pełni nadawać się do recyklingu. Butelka jest wykonana z pulpy pozyskiwanej w sposób zrównoważony, aby spełniać normy bezpieczeństwa żywności. Technologia umożliwi właścicielom marek napojowych i alkoholowych przeformułowanie projektów opakowań lub przeniesienie istniejących projektów na papier, bez uszczerbku dla jakości produktu.

Technologia Pulpex Limited umożliwia produkcję różnorodnych butelek bez plastiku, z pojedynczą formą, które mogą być stosowane w wielu produktach konsumenckich. Opakowanie zostało zaprojektowane tak, aby mogło zawierać różnorodne produkty płynne i umożliwiać spełnianie firmom deklarowanych celów zrównoważonego rozwoju dotyczących odpowiedzialnej produkcji.

Pulpex Limited to nowy światowy lider w dziedzinie zrównoważonej technologii opakowań. Pulpex Limited utworzył konsorcjum partnerskie z wiodącymi światowymi firmami z branży, w tym Unilever i PepsiCo. Każdy z partnerów konsorcjum spodziewa się, że w 2021 r. wprowadzi na rynek własne marki w papierowych butelkach, opartych na projekcie i technologii Pulpex Limited.

Źródło: https://www.diageo.com/

Wybierz obszar: Nowości rynkowe Opakowania

Autor: Katarzyna Oleksy

Przeczytaj także

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn