Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Karmnik – impactowy start-up z Mazowsza

Kategoria: Biznes

Karmnik.org to impactowy startup, który trzeci rok karmi Warszawę lokalnie i sezonowo, produktami głównie z Mazowsza i bliskiego Podlasia. W ofercie sklepu internetowego w cyklu sezonowym jest prawdziwe bogactwo - ponad 1000 produktów od niemal 50 rolników i rzemieślniczych wytwórców. Karmnik zostawia niski ślad węglowy – większość producentów zlokalizowana jest w promieniu 100 km od stolicy. Działa w duchu zero waste – klienci robią zakupy przedpłacone, a sklep zamawia u producentów dokładnie to, co zamówili klienci. Founderki dbają o ekologię w wymiarze praktycznym – przy odbiorze zakupów, dostarczanych do domu lub jednego z kilku punktów dystrybucji, można zwrócić opakowania szklane i wytłoczki na jajka.

Odzyskane słoiki i butelki trafiają do recyclingu w prowadzonej przez founderki Spółdzielni Socjalnej "Czarny Bez". Spółdzielnia daje zatrudnienie 5 osobom bezrobotnym (w tym uchodźczyniom), sprzedaje przez Karmnik świetne dania gotowe, zupy, przetwory.

W ostatnim raporcie "Startupy Pozytywnego Wpływu" Akademii Leona Koźmińskiego Karmnik za swoje impactowe oblicze dostał wyróżnienie. Ma też nagrody  w konkursie Startuj z Mazowsza i Akceleratorze Mazovian Startup.

Spółka rozwija się i dokapitalizowuje dzięki crowdfundingowi udziałowemu – do 21 lutego na platformie Emiteo trwa emisja pierwszej serii akcji (szczegóły na emisja.karmnik.org).

Emisja crowdfundingowa to pomysł na budowanie wokół siebie społeczności przyjaznych inwestorów. Pozyskane środki zostaną zainwestowane w marketing, poprawę logistyki i rozwój oferty produktowej. Od przyszłego tygodnia usługę fulfilmentu, czyli kompletowania i pakowania zakupów do wysyłki, realizować będzie podwarszawska firma Sheep Me, wyspecjalizowana w obsłudze segmentu e-grocery. Z końcem miesiąca oferta sklepu wzbogaci się o około 200 produktów od 10 nowych producentów: już pojawiły się grzyby marynowane i suszone, wejdą nowe mięsa, eko jajka, nowe oleje, mąki i kasze, kolejny producent miodu, szeroka oferta pierogów, kiszka i babka ziemniaczana oraz liczne przetwory. W IIQ uruchomiony zostanie drugi dzień dostaw, zaś na jesieni pojawi się pierwszy stacjonarny punkt sprzedaży.

Zdjęcia autorstwa Jacka Domińskiego

Autor:Karmnik
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Nowości rynkowe

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.