Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Migdały trzeci rok z rzędu na czele innowacji produktowych

Kategoria: Biznes

Europa światowym liderem

Według najnowszego raportu agencji badawczej Innova Market Insights migdały pozostają na szczycie światowej listy innowacji produktowych. 47% artykułów spożywczych zawierających te orzechy wprowadzonych zostało na rynek w Europie, która już po raz jedenasty utrzymała pod tym względem pozycję globalnego lidera. W stosunku do poprzedniego roku odnotowano 14-procentowy wzrost liczby nowych produktów na bazie migdałów – w 2017 r. było ich 5017. Wielka Brytania, Niemcy i Francja uplasowały się tuż za USA jako wiodące kraje, w których na rynek wprowadzono łącznie 2414 nowych produktów z migdałami.

Bez glutenu i konserwantów

W kategorii batonów migdałowych wzrost wyniósł 53%, a w kategorii przekąsek 32%. W raporcie „The Global New Products Report” eksperci Innova zwrócili uwagę na deklaracje stosowane na etykietach produktów z migdałami. Najpopularniejsze z nich to „produkt bezglutenowy” oraz „bez dodatków” i „bez konserwantów”, co związane jest z rosnącym wśród konsumentów trendem „czystej etykiety”. Opis nowych produktów na bazie migdałów często nawiązywał również do ich tekstury –jedno z najpowszechniej używanych określeń to „chrupiący”.

Trend „czystej etykiety”

 „Ze względu na popularność «czystej etykiety» i produktów nie zawierających różnych składników, obserwujemy częste odwoływanie się do konkretnych cech migdałów na opakowaniach”, mówi Lu Ann Williams, Dyrektor ds. Innowacji w Innova Market Insights. „Na przykład określenie «bez glutenu» na batonach migdałowych pojawia się częściej, bo w 56% przypadków, niż w całej kategorii, dla której odsetek ten wynosi 46%”.

Wszechstronne, bezpieczne i smaczne

Popyta na migdały można wyjaśnić ich ważną rolą jako produktu naturalnego, bogatego w składniki odżywcze, o atrakcyjnych walorach smakowych i chrupiącej teksturze. Orzechy te mają przemyśle spożywczym wszechstronne zastosowanie, są bezpieczne, a ich produkcja jest stabilna. „Jako że konsumenci poszukują produktów gotowych do spożycia, zgodnych z trendem «czystej etykiety», wygodnych i o wysokiej wartości odżywczej, a jednocześnie smacznych, firmy muszą stawiać na surowce, które pozwolą im zachować konkurencyjność na rynku”, wyjaśnia Dariela Roffe-Rackind, Dyrektor ds. Public Relations w Europie Kalifornijskiego Stowarzyszenia Producentów Migdałów.

Szansa dla producentów

„Wyjątkowa uniwersalność migdałów daje przedsiębiorcom szansę na wprowadzanie innowacji, które pozwolą sprostać wymaganiom obecnego i następnego pokolenia konsumentów. Produkcja migdałów kalifornijskich jest przyjazna dla środowiska, są one bezpieczne i trwałe – posiadają zatem cechy najważniejsze dla producentów żywności. Bardzo cieszy nas fakt, że Europa cały czas pozostaje światowym liderem innowacji produktowych i przyczynia się do globalnego rozwoju rynku migdałów”, podsumowuje Roffe-Rackind.

Źródła:

Autor: Wojciech Grodzicki

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.