Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Polscy sadownicy pojawili się już na rynku cydru, teraz przyszła kolej na jabłka w formie napoju energetyzującego. W ostatnim czasie podczas targów WorldFood Warsaw firma Jabłka Grójeckie wystawiła swój interesujący produkt – naturalny Energy drink YABU bez dodatku cukru i konserwantów! Biorąc pod uwagę skład większości produktów z tej grupy, YABU to jedna z prawdziwych perełek. To lekko gazowany napój jabłkowy z dodatkiem naturalnej kofeiny i ekstraktu z guarany.
Według producenta YABU to napój idealny do spożycia przed długą podróżą, po ciężkim dniu w pracy oraz polecany dla osób, u których występują trudności z koncentracją. Nie zaleca się spożywania napoju przez dzieci, kobiety w ciąży oraz kobiety karmiące piersią. Produkt nie powinien być również stosowany przez osoby wrażliwe na kofeinę. Napoju nie należy mieszać z alkoholem.
W składzie YABU występują jedynie 4 składniki: tłoczony na zimno sok jabłkowy naturalnie mętny (99,5%), dwutlenek węgla, naturalna kofeina (0,03%) oraz ekstrakt z guarany (0,2%). Sok jabłkowy wyprodukowany z certyfikowanych Jabłek Grójeckich. Produkt nie zawiera dodatku cukru oraz konserwantów.
Wartość energetyczna produktu wynosi 46 kcal w 100 g produktu. Produkt sprzedawany jest w opakowaniach jednostkowych – puszkach o pojemności 250 ml.
Koszt napoju YABU wynosi ok. 5 zł i jest około 2 razy większy w porównaniu do ceny „tradycyjnych” napojów energetyzujących obecnych na rynku. Ma jednak szansę zdobyć serca tych, którzy napoje energetyzujące uważają za niezdrowe ze względu na obecność konserwantów oraz cukru.
Produkt dostępny w wybranych sklepach w województwie mazowieckim, w miejscowościach, takich jak: Warszawa, Błędów, Gołosze, Biejkowska Wola, Grójec, Góra Kalwaria, Promna, Białobrzegi, Belsk Duży oraz Wilków Pierwszy. W celu uzyskania dokładnych namiarów zapraszamy do mapy producenta - http://yabu.pl/mapa/
Poniżej znajduje się fiszka techniczna produktu do pobrania. Informacje pochodzą z ciągłego monitoringu rynku Probase 360.
W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz dostępu do całej bazy produktów ProBase360 zapraszamy do kontaktu: biuro@probase360.pl
Przeczytaj także
W sklepach w ostatnim czasie pojawił nowy, przełomowy produkt, niosący wiele kontrowersji – czekoladowa pizza Guseppe o smaku mlecznej i białej czekolady od Dr. Oetker. Ta nowość wprowadzona przez niemieckiego...
Firma Me Gusto, znana z ekologicznych słodyczy Super Krówka, wprowadziła na rynek nowy produkt - ekologiczne czekolady bez laktozy, kazeiny i glutenu...