Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Nowe badanie konsumenckie KE pokazuje wpływ COVID-19 i popularność "bardziej ekologicznych" wyborów

Kategoria: Biznes

Komisja opublikowała dane dotyczące zachowań konsumentów w 2020 r. Wyniki ankiety przeprowadzonej pod koniec 2020 r. pokazują wpływ kryzysu COVID-19 na wzorce konsumpcyjne, w których konsumenci robią zakupy bliżej domu lub wspierają lokalne przedsiębiorstwa. Jednocześnie dokonują oni bardziej ekologicznych wyborów: konsumenci wykazują gotowość do zapłacenia więcej za bardziej zrównoważony produkt.

Wyniki badania zostaną omówione podczas tegorocznego Europejskiego Szczytu Konsumenckiego, który odbędzie się 15 marca 2021 r. Jest to również Europejski Dzień Konsumenta. Komisarz ds. sprawiedliwości Didier Reynders powiedział: "Pandemia odcisnęła swoje piętno na konsumentach: podczas gdy 38% z nich obawiało się, że nie będzie w stanie zapłacić rachunków, 42% postanowiło odłożyć na później decyzje o większych zakupach. Pozytywnym aspektem jest fakt, że 56% konsumentów jest świadomych wpływu swoich zakupów na środowisko. Omówię kluczowe dane podczas zbliżającego się szczytu konsumentów, aby zaangażować wszystkich uczestników w konkretne działania mające na celu przyspieszenie procesu wychodzenia z kryzysu COVID-19, jak również zielonej transformacji."

Więcej informacji można znaleźć w komunikacie prasowym i arkuszu informacyjnym.

 

Źródło: KE

Wybierz temat: Inspekcje Państwowe

Autor: Komisja Europejska

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.