Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Nowy pomysł na rynku edukacyjnym związanym z żywnością!

Kategoria: Biznes

Przemysł spożywczy należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się branż gospodarki światowej. Szacuje się, że każdego roku na rynek wprowadzane jest ponad 30 000 nowych produktów spożywczych. Wprowadzanie nowego produktu spożywczego na rynek jest procesem niezwykle skomplikowanym i wymagającym zaangażowania specjalistów z wielu obszarów. Jak pokazują badania, tylko ok. 5-10% nowych produktów znajdzie swoje stałe miejsce na rynku. Dodatkowo, ostatnie lata udowodniły, że także żywność może być opracowywana i wprowadzana na rynek przez start-upy.

Nic więc dziwnego, że rynek coraz częściej poszukuje osób, które nie tylko posiadają wiedzę i kompetencje w zakresie związanym z produkcją, jakością i obrotem żywności, ale wiedzą także, w jaki sposób można ją sprzedać. A to wszystko z poszanowaniem środowiska naturalnego w myśl idei zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej.

W odpowiedzi na te potrzeby Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie uruchamia nowy kierunek studiów - Towaroznawstwo i Marketing Żywności. Jest to unikalna propozycja, będąca kombinacją technicznej wiedzy związanej z produkcją i obrotem żywnością z instrumentami biznesowymi, która pozwoli absolwentom łatwiej odnaleźć się w tej ekscytującej i szybko rozwijającej się branży jaką jest przemysł spożywczy - mówi dr hab. Rafał Wołosiak, Dziekan Wydziału Technologii Żywności SGGW w Warszawie. Program studiów został opracowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie pracowników Instytutu Nauk o Żywności, którzy specjalizują się w obszarach związanych z produkcją żywności, towaroznawstwem, oceną i jakością żywności, bezpieczeństwem żywności i prawem żywnościowym oraz pracowników Instytutu Ekonomii i Finansów oraz Instytutu Zarządzania, których głównym obszarem aktywności jest marketing, reklama, strategie biznesowe, ekonomia i finanse.

Kształcenie studentów na tym kierunku zawiera w sobie dwa podstawowe nurty. Absolwenci kierunku Towaroznawstwo i marketing żywności będą wyposażeni w wiedzę oraz umiejętności z zakresu przetwórstwa surowców roślinnych i zwierzęcych, towaroznawstwa i oceny jakości żywności nieprzetworzonej i produktów przemysłu spożywczego, projektowania produktów uwzględniającego wymagania rynku oraz wdrażania i obrotu gotowymi produktami. Jednocześnie posiądą wiedzę i umiejętności związane z marketingiem żywności, obejmujące zagadnienia związane z analizą potrzeb konsumentów i ich segmentacją, podstawami zarządzania w przedsiębiorstwie, zapoznają się z zagadnieniami związanymi z organizacją badań marketingowych, analizą możliwości sprzedaży produktów spożywczych uwzględniając wymogi rynkowe, a także kształtowania dobrego odbioru produktów przez konsumentów oraz znajomością nowoczesnych strategii rynkowych przedsiębiorstw.

Absolwenci tego kierunku świetnie odnajdą się w dynamicznie rozwijającej się rzeczywistości przemysłu spożywczego - zarówno w korporacjach, firmach rodzinnych jak i start-upach, są bowiem przygotowani do pracy w różnych ogniwach i na różnych etapach łańcucha żywnościowego - dodaje Dziekan Rafał Wołosiak.

Więcej na temat nowego kierunku można dowiedzieć się na stronie Wydziału Technologii Żywności SGGW:

https://wtz.sggw.edu.pl/studia/towaroznawstwo-i-marketing-zywnosci/

Autor:Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Badania żywności Nowości rynkowe

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.