Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Praktyka czyni mistrza, czyli jak grać, żeby wygrać - Food Service Summit 2019

Kategoria: Biznes

"Pokażę Wam jak budować restauracyjny biznes" - zapowiada Agnieszka Kręglicka, właścicielka kilku warszawskich restauracji (m.in. Opasły Tom), która 5 marca podczas konferencji Food Service Summit (Mała Warszawa, ul. Otwocka 14) będzie gościem i prelegentem jednego z bloków case study pn. „Nasze 30 lat w gastronomii – wyzwania, przemiany, konkurencja – jak przetrwaliśmy?”

– Jak wiadomo siłą każdej konferencji są profesjonaliści w swoich dziedzinach. Podczas naszego wydarzenia z pewnością ich nie zabraknie. Będą z nami uznani przedstawiciele branży gastronomicznej, związani z nią od lat: restauratorzy, szefowie kuchni, sommelierzy i menedżerowie, którzy wiedzą, co zrobić, aby odnieść sukces w gastronomii – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna magazynu Food Service i portalu Ouichef.pl – Dołączą do nich także eksperci od marketingu i sprzedaży, którzy na branżę HoReCa patrzą z nieco odmiennej perspektywy – dodaje Godlewska

Obok Agnieszki Kręglickiej i Marcina Kręglickiego, o swoich doświadczeniach i sukcesach, podczas konferencji, będą mówić także: Tadeusz Müller, właściciel Make Me Food, który na przykładzie Orzo omówi format restauracji przynoszący zyski; Marcin Wojtasik, współwłaściciel Yatta Ramen; Monika Roehr, Tomasz Roehr, właściciele Cosmo Bar.

Ludzie sukcesu

Do udziału w tegorocznej edycji FSS zaproszeni zostali również eksperci z innych obszarów, które składają się na całość funkcjonowania biznesu restauracyjnego od HR po social media, marketing i finanse a wśród nich: Aleksandra Lazar, doradca, analityk trendów, coach biznesowy; Agnieszka Borek, Marta Panfil, właścicielki agencji kreatywnej Fika; Grzegorz Wejer, dyrektor handlowy Winne Pola; Natalia Drobniak, senior strategic planner, McCann Worldgroup; Dawid Kaźmierczak, digital director, McCann Worldgroup; Anna Oleksak, certyfikowany sędzia międzynarodowych zawodów kawowych, coffee ambassador Nespresso; Norbert Redkie, CEO Trust, współzałożyciel Grupy Warszawa, Patrycja Siwiec, dziennikarka, autorka książki „Gościnność”, niezależna konsultantka dla branży HoReCa, Adam Pawłowski, Master Sommelier, konsultant branży HoReCa.

Najlepsi w swoich branżach pokażą know-how i ujawnią patenty, opowiedzą i odpowiedzą na pytania dotyczące m.in. takich tematów jak: rewolucja przemysłowa w gastronomii, strategia marketingowa restauracji, skuteczność metod up-sellingu, modele przywództwa w gastronomii czy kreatywny casual dining.

Praktyczna konferencja

Program tegorocznej konferencji skonstruowany jest, zarówno dla debiutantów w branży restauracyjnej, chcących uczyć się od najlepszych, jak i dla doświadczonych graczy, którzy w obliczu dopadającej rutyny szukają natchnienia, chcieliby poznać obecne trendy branży HoReCa i marzą o odkryciu nowych ścieżek rozwoju dla swojego biznesu. 

Jednym z ważnych aspektów będzie networking, podczas którego uczestnicy będą mieli możliwość konwersacji z restauratorami i menedżerami, którzy odnieśli największe sukcesy na polskim rynku gastronomicznym.

Co roku udział w konferencji bierze ok. 300 przedstawicieli branży HoReCa, a wśród nich m.in. właściciele restauracji, menedżerowie, szefowie kuchni, osoby decyzyjne w lokalach gastronomicznych, przyszli restauratorzy, producenci, dostawcy, media, agencje PR związane zawodowo z gastronomią oraz osoby zainteresowane tematyką kulinarną, pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

Dlatego „Food Service Summit” jest dla każdego, kto:

  • jest obecnym lub przyszłym właścicielem / menedżerem restauracji
  • poważnie myśli o profesjonalnym rozwoju biznesu i chce się uczyć od najlepszych
  • szuka nie tylko inspiracji, ale także sprawdzonych pomysłów na rentowność restauracji
  • chce spotkać i poznać ekspertów branży oraz wykorzystać siłę networkingu do budowania marki osobistej 

Ideą konferencji będzie znalezienie odpowiedzi na m.in. takie pytania jak:

  • Dlaczego jednym się udaje prowadzenie restauracji, a innym nie?
  • Czy powodzenie na rynku to kwestia mądrego i umiejętnego zarządzania?
  • Jak robią to inni, którym się udało?
  • Gdzie szukać odpowiedzi? Skąd czerpać pomysły? Na kim się wzorować?

Szczegółowy program konferencji FSS www.foodservicesummit.pl 

Kup bilet - https://bit.ly/2RRyTuS 

Sponsorzy i partnerzy

Konferencję poprowadzi Agata Godlewska, redaktor naczelna
magazynu Food Service oraz portalu Ouichef.pl

 

Autor: FoodServiceSummit

Przeczytaj także

  • 18.03.2019

    Ocena ryzyka bezpieczeństwa higieny w lokalu gastronomicznym

    Czasy się zmieniają, żyjemy szybko i intensywnie, co powoduje, że coraz częściej spożywamy posiłki poza domem. Testujemy nowe lokale gastronomiczne - zwracając uwagę na menu i sposób przygotowywania posiłków. Konkurencja na rynku gastronomicznym jest bardzo duża, dlatego jeśli dany przedsiębiorca chce utrzymać się na „fali”, musi zadbać o bezpieczeństwo żywności i higienę w lokalu. Bez tego niemożliwym jest uzyskanie pozwolenia na prowadzenia interesu. Jak wygląda przebieg oceny ryzyka bezpieczeństwa żywności i higieny w lokalu gastronomicznym?

    Czytaj więcej
  • 05.02.2019

    Restauracyjny poker, czyli Food Service Summit 2019 - rozdaje karty sukcesu

    Już 5 marca br. w Małej Warszawie (ul. Otwocka 14) odbędzie się jedna z najważniejszych konferencji dla branży HoReCa - Food Service Summit 2019. Organizatorem 6. edycji konferencji jest magazyn Food Service, wydawany przez VFP Communications...

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.