Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ruszył projekt – Rankingi Profesjonalnego Konsumenta

Kategoria: Biznes

Na ciągle zmieniającym się rynku produktów żywnościowych, w świecie nowych trendów i niezaspokojonych oczekiwaniach konsumentów, ale też ciągle wchodzących na rynek nowych produktów, informacja o tym jak nasz produkt lokuje się w rankingu jakości z innymi konkurentami jest kluczowa. Producenci w szerokim zakresie wykonują w tym celu badania konsumenckie, jak również sieci handlowe monitorują przynajmniej raz w roku akceptacje własnych produktów przez konsumentów. Chcemy być szybsi i dodatkowo skupić się na obiektywnej ocenie Jakości Ogólnej, która w  większości przypadków przekłada się wprost na akceptacje konsumentów.

Dlatego po wielu miesiącach przygotowań, szkoleń panelu ekspertów i ustalaniu szczegółów metodycznych ruszamy z projektem – Ranking Profesjonalnego Konsumenta.

Metodyka badania opiera się na obiektywnej ocenie intensywności najważniejszych cech produktu wpływających na jego jakość ogólną. Pomiar wykonywany jest przez wyszkolony zespół ekspertów sensorycznych nazwanych na potrzeby projektu – Profesjonalnymi Konsumentami. Eksperci po określeniu intensywności wszystkich kluczowych cech określają Jakość Ogólną produktów będącą miarą zbilansowania cech jakości, która jest następnie podstawą do określenia rankingu jakości i określenia definicji jakości dla danej kategorii produktowej. Wszystko odbywa się na zasadzie kilkustopniowego blind-testu z zachowaniem najwyższych standardów jakości gwarantowanych wdrożonymi standardami ISO oraz akredytacją partnerów w projekcie. Szczegóły u konsultantów www.prokonsument.net

Na pierwszy ogień „poszły” szalenie popularne w Polsce produkty, Kabanosy i Parówki. Odpowiednio 11 i 10 topowych produktów zostało ocenionych przez nasz niezależny Panel Profesjonalnego Konsumenta. Wyniki tych badań są już dostępne i znane szerokiemu gronu firm producenckich i największych sieci handlowych.

Nie jest to jednak tylko prosty ranking jakości, czytelnik raportu zyskuje również wiedzę na temat intensywności kluczowych cech sensorycznych produktów i może łatwo określić gdzie znajdują się produkty najlepiej ocenione na skalach intensywności poszczególnych cech. Użytkownik raportu dowiaduje się, które cechy i ich intensywność pozytywnie wpływają na postrzeganie jakości, a które cechy należy maksymalnie ograniczyć w produktach. To wszystko potwierdzone rozkładem pozycji liderów badania na poszczególnych  cechach. W badaniu parówek ocena była jeszcze bardziej rozbudowana i badanie dotyczyło parówek przed podgrzaniem, tak często spożywanych przez dzieci i po podgrzaniu, czyli najbardziej popularnej formie. Czy te same produkty zajęły czołowe miejsca dowiedzieć się można z raportu.

 

Jakie produkty rankingowaliśmy ?

Kategoria kabanos:

  • Henryk Kania Kabanosy Luksusowe wieprzowe - 400 g

  • Henryk Kania Maestro Kabanoski Symfonia wędzona - 120 g

  • Krakus Kabanosy - 180 g

  • Madej Wróbel Kabanos wieprzowy - 120 g

  • Morliny Kabanosy Morlińskie Classic - 105 g

  • Olewnik Kabanosy wieprzowe - 160 g

  • Pikok Kabanosy wieprzowe z dodatkiem mięsa wołowego - 120 g

  • Sokołów Gold seria premium Kabanosy - 240 g

  • Sokołów Gold seria premium Kabanosy Francuskie - 120 g

  • Tarczyński Kabanos klasyczny - 450 g

  • Tarczyński Kabanos wieprzowy z dodatkiem wołowiny Exclusive - 120 g

Kategoria parówki:

  • Auchan Parówki śniadaniowe - 250 g

  • Drosed Parówki Smakowite - 240 g

  • Henryk Kania Parówki na Dzień Dobry Classic - 225 g

  • Indykpol Premium Parówki Jedynki classic - 200 g

  • Konspol NATURA Parówki z piersi kurczaka - 215 g

  • Krakus Parówki z szynki - 200 g

  • Morliny Berlinki Classic Parówki - 250 g

  • Pikok Parówki wieprzowe - 200 g

  • Sokołów Parówki z szynki - 250 g

  • Tarczyński Parówki z szynki premium - 220 g

Oferta raportów dostępna u konsultantów firmy Prokonsument.

To początek projektu, który zakłada regularne rankingowanie wybranych przez nas kategorii, a w przyszłości możliwość Państwa udziału w procesie wyboru produktów do rankingu i zgłaszaniu kandydatur produktowych. Wszystko po to, żeby mieć profesjonalne, niezależne narzędzie potwierdzające jakość Państwa produktów, co będzie przydatne do rozmów z sieciami, które ciągle poszukują nowych lepszych produktów dla swoich klientów. Możliwe jest też wykonanie badania zamkniętego, tylko na potrzeby konkretnej firmy w celu wybrania prototypu o największym potencjale.

Absolutnie nie zamykamy się do jednej kategorii produktowej, ale trzeba mieć świadomość, że proces przygotowania obiektywnego panelu ekspertów trwa kilka miesięcy, szczególnie jeśli chce się zapewnić tak wysoką obiektywność badania jaką my sobie postawiliśmy za cel.

Już teraz zapraszamy do sugerowania nam interesujących dla Państwa kategorii produktowych, zapraszamy do krótkiej ankiety i wybrania kategorii. Zapraszamy również do kontaktu pod numerami telefonów +48 22 343 94 81 oraz +48 501 370 590 w celu uzyskania większej ilości informacji.

Autor: Prokonsument Sp. z o.o.

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.