Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ruszyła rejestracja na konferencję Plant-Powered Perspectives 2019

Kategoria: Biznes

Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa – według badań zrealizowanych na zlecenie kampanii RoślinnieJemy już 57,8 % deklaruje ograniczenie jego spożycia, a 73% chce zastąpić je roślinnymi alternatywami, jeśli tylko będą one zdrowe, pełne smaku i przystępne cenowo. Przyszłości branży spożywczej dotyczyła będzie kolejna edycja konferencji Plant-Powered Perspectives.

Wydarzenie odbędzie się 3 i 4 października w Warszawie. Kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli branży HoReCa i FMCG – producentów, dystrybutorów żywności, restauratorów i firm cateringowych – także tych, którzy dopiero planują wejście w kategorię produktów roślinnych.

Rok 2019 to czas dynamicznego rozwoju kategorii roślinnych alternatyw mięsa i nabiału. Rosnąca popularność fleksitarianizmu i zainteresowanie bardziej świadomym odżywianiem to sygnały, których nie sposób już  ignorować. Firmy, które już dzisiaj dopasowują swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów to liderzy rynku spożywczego jutra – twierdzi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy.

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Plant-Powered Perspectives znaleźć można m.in. Karolinę Kubarę – współwłaścicielkę marki Dobra Kaloria, Martę Dymek – kucharkę i autorkę najpopularniejszego w Polsce roślinnego bloga kulinarnego, a także przedstawicieli najciekawszych start-upów produkujących alternatywy mięsa, jak HEURA Foods for Tomorrow, czy Finless Foods – firmy, która hoduje mięso ryb w sposób komórkowy.

W ramach konferencji odbędą się także zajęcia praktyczne, np. prowadzony przez przez prawników z Centrum Prawa Żywnościowego warsztat „Alternatywy mięsa i nabiału a obostrzenia w nazewnictwie”.

Wydarzenie odbędzie się w w dniach 3-4 października w przestrzeni “Myśliciele i Rzemieślnicy. Dom Innowacji Społecznych w Warszawie”. Bilety dostępne są pod tym linkiem: https://roslinniejemy.org/konferencja

O kampanii RoślinnieJemy

Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii Roślinniejemy prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org

Wybierz temat: Plant-based

Autor: RoślinnieJemy

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 16.08.2019

    Jak trendy żywieniowe kształtują rynek białka ryżowego

    Wartość światowego rynku białka ryżowego przekroczyła w 2018 r. 108 milionów dolarów (408 milionów złotych), a w 2019 r. wzrost sektora szacowany jest na 7% w stosunku do roku poprzedniego...

    Czytaj więcej
  • 18.04.2019

    Jakie będą globalne trendy żywieniowe w 2025 roku?

    Co by było, gdyby zamiast zwierząt hodowlanych, ludzie zaczęli spożywać białko pochodzące z mięsa produkowanego metodą in vitro lub z owadów? Co by się stało, gdyby scalić wszystkie gospodarstwa w jedno i zautomatyzować ich pracę przy pomocy robotów lub połączyć najnowocześniejszą technologię hydroponiki z zaawansowanymi systemami hodowli ryb? Zgodnie z prognozami naukowców wprowadzenie takich rozwiązań w najbliższym czasie jest wysoce prawdopodobne.

    Czytaj więcej
  • 03.12.2018

    Trendy na rynku żywności w 2019 - część 1

    Biodegradowalne opakowania, biohacking i żywność funkcjonalna dla osób starszych – to tylko niektóre z zapowiadanych przez ekspertów trendów żywnościowych na 2019 rok. Agencje badawcze i specjaliści ds. tendencji rynkowych podpierają swoje prognozy wieloletnim doświadczeniem w śledzeniu wiodących trendów w branży oraz badaniu preferencji konsumenckich.

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.