Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Smaki przyszłości - prognozy Kerry na 2019 r

Kategoria: Składniki Żywności

Kwitnące rośliny, oddziaływanie na zmysły i nowa fala egzotycznych smaków — oto prognozy Kerry na 2019 r. Premiera „zestawień smaków” Kerry — przewidywanie trendów smakowych, które będą w tym roku najpopularniejsze w Europie

Firma Kerry, lider w dziedzinie smaku i odżywiania, jakiś czas temu opublikowała swoją coroczną „listę smakowych przebojów”. Ta ukierunkowana na przyszłość inicjatywa to przewidywania dotyczące trendów smakowych pojawiających się i zyskujących popularność na rynkach żywności oraz napojów. Koncentruje się na funkcjonalnych składnikach do żywności oraz na produktach konsumenckich z poszczególnych kategorii tj. kulinaria (m.in. dania gotowe, zupy, sosy), przekąski słone, słodycze i napoje spożywane na zimno i gorąco. Prognozy przedstawione w tym zestawieniu bazują na wiedzy i doświadczeniu wewnętrznych ekspertów Kerry (specjalistów ds. dodatków smakowych, baristów i ekspertów ds. kulinarnych, ekspertów ds. marketingu), a także na trendach konsumenckich oraz informacjach o nowych produktach wprowadzanych w handlu detalicznym i gastronomii.

Smaki z innych regionów

Jego autorzy przewidują, że — w miarę jak konsumenci będą coraz lepiej poznawać smaki z innych krajów, takie jak kimchi, wakame czy matcha — nadejdzie nowa fala popularności egzotycznych smaków z różnych regionów, na przykład Afryki. Wraz z rosnącym pragnieniem podróżowania coraz dalej po całym świecie na rynku zaczynają pojawiać się takie smaki, jak gesho czy moringa. Świadczy to o zwiększonym zapotrzebowaniu na smaki, które nawiązują do wspomnień konsumentów związanych z poznawaniem innych kultur.

Smaki roślinne 

Kerry przewiduje, że w 2019 r. wśród wszystkich kategorii wzrośnie popularność smaków pochodzących od roślin; konsumenci szukają bowiem innowacyjnych i wysokiej jakości produktów, które zapewnią im korzyści emocjonalne. Rośliny, takie jak owoce dzikiej róży czy pandan, kojarzą się ze zdrowiem, a jednocześnie zapewniają nowe, ekscytujące doznania smakowe. Dlatego właśnie są w stanie idealnie odpowiedzieć na to zapotrzebowanie.

Mocniejsze doznania smakowe

Możemy spodziewać się pojawienia się smaków, które wzmacniają doznania zmysłowe związane z jedzeniem i piciem, a przy tym są wyśmienite. W kategorii przekąsek wymieniono regionalne odmiany papryczki chili, takie jak ancho i cubanelle. Rośnie też popularność smaków dymnych. Ogólnie rzecz biorąc, sensoryka odgrywa coraz większą rolę podczas podejmowania przez konsumentów decyzji zakupowych, a jednocześnie stanowi innowacyjny i kreatywny sposób dostarczania smaku” — mówi Coralie Garcia-Perrin, Senior Marketing Manager for Taste w Kerry Europe.

Tworzenie nowych smaków

„W Kerry nieustannie poszukujemy nowości, a naszym celem jest tworzenie doznań smakowych, które zachwycają, fascynują i zaskakują naszych klientów oraz ich konsumentów. Nasze »zestawienia smaków« to kompleksowy przegląd trendów w sektorze żywności i napojów. Wykorzystują one wiedzę naszych ekspertów i czerpią inspirację z rynku: branży gastronomicznej, handlu detalicznego i mediów społecznościowych. Aby stworzyć autentyczną przyszłość smaku, wykorzystujemy znacznie więcej niż sam smak jako taki”.

Zestawienia smaków na 2019 r. opracowane przez Kerry Europe są dostępne do pobrania tutaj: https://kerry.com/insights/resources/2019-global-taste-charts/europe-kerry-taste-charts-2019.

Dołącz do poszukiwań smaku.

Źródło: informacja prasowa Kerry

 

Autor:Kerry
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Nowości rynkowe

  • 13.02.2019

    Samo bycie healthy nie wystarczy. Czym jest Healthy 2.0.?

    Można zauważyć, że trend healthy rozwija się i samo mówienie o tym, że produkt nie zawiera wybranych składników czy niezdrowych elementów już nie jest nowością czy wyróżniającym się elementem propozycji. Healthy 2.0. – nowa fala omawianego trendu, idzie w kierunku wzbogacenia, wygody i odkrywania lokalnych składników na nowo...

    Czytaj więcej
  • 19.03.2018

    Degustacja owadów przełamuje smakowe tabu

    W ciemności i z zasłoniętymi oczami – w tych niecodziennych warunkach odbyła się degustacja owadów przygotowanych przez meksykańskiego szefa kuchni, Irada Santacruza, który stara się w ten sposób przyzwyczajać kubki smakowe...

    Czytaj więcej
  • 07.08.2017

    Aromaty w żywności

    Zapotrzebowanie na aromaty systematycznie rośnie już od kilkunastu lat. Wzrost ten spowodowany jest głównie „uprzemysłowieniem” życia i zmianami w nawykach żywieniowych. Konsumenci stale są „wabieni”...

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.