Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Światowy rynek piwa i napojów – targi BrauBeviale zapraszają w listopadzie do Norymbergi

Kategoria: Biznes

Wizyta na BrauBeviale 2024 to konieczność dla wszystkich, którzy szukają rozwiązań obecnych wyzwań w branży napojowej. Na poprzedniej edycji BrauBeviale w 2023 r. (targi odbywają się w cyklu trzy letnim) Polska była na szóstym miejscu w "rankingu europejskim" ze względu na liczbę odwiedzających. W tym roku BrauBeviale 2024 odbędą się w dn. 26-28 listopada w Norymberdze, a oferta będzie skierowana nie tylko do browarów i producentów napojów, ale także do producentów wina.

Światowy rynek piwa

W aktualnym rankingu krajów pod względem produkcji piwa, rynki Austrii i Europy Wschodniej, z produkcją wynoszącą 102 177 000 hl, stanowią 28% całkowitej produkcji w Europie. Przy udziale eksportu od 10 do 25%, wyraźnie widać koncentrację na rynkach krajowych w tych krajach. Jednolity obraz można również zaobserwować w tych regionach, jeśli chodzi o listę wyzwań, przed którymi stoi branża. Efektywność energetyczna, aktualizacja technologii oraz optymalizacja pojemników lub opakowań to tematy na czasie. Nic dziwnego, że przyszłość i możliwości rozwoju na tych rynkach są również zgodne z ogólnym obrazem w Europie, a trend w kierunku piw bezalkoholowych lub o niskiej zawartości alkoholu jest tam również coraz bardziej odczuwalny.

Zastosowanie najnowocześniejszej technologii do rozwoju rynku – dlaczego warto być na BrauBeviale 2024?

Odwiedzający z otrzymają podwójną korzyść; kompleksowy przegląd wszystkich dostawców dla swoich napojów oraz bezpośrednie połączenie z licznymi wystawcami z siedzibą na ich rodzimych rynkach. Branża dostawcza z Europy Wschodniej będzie oferować swoje rozwiązania i sprzęt na BrauBeviale, a z około 10% zajętej przestrzeni i zarejestrowanych wystawców (stan na 30 czerwca br.) dostawcy będą świadczyć o tym, że BrauBeviale 2024 pozostaje silną platformą do pozyskiwania nowych klientów. Portfel tych wystawców pokazuje, że wiele oferowanych produktów i usług jest istotnych dla całej branży piwowarskiej, napojowej i winiarskiej. Oczywiste jest, że wszyscy obecni dostawcy opakowań, tacy jak producenci szkła lub zamknięć, obsługują również klientów z branży winiarskiej i prezentują im swoje produkty. Dostawcy z sektora technologii procesowej, który jest kluczowym elementem oferty BrauBeviale, będą również obecni z rozwiązaniami dla procesu fermentacji, technologii pomiarowej i obejmują klasyczne komponenty, takie jak pompy i zawory. Ponadto, dostawcy technologii napełniania, pakowania i paletyzacji zaprezentują swoje proponowane rozwiązania.

Piwo spotyka wino: „Co pasuje do siebie – fermentuje razem” - BrauBeviale 2024: Zakres rozszerzony poza przemysł piwowarski

W drugim roku po udanym debiucie na BrauBeviale 2023, zespół organizacyjny ponownie ustanowił specjalną strefę dla wina: oferta wystawców wyraźnie ukierunkowana na branżę winiarską zostanie skupiona na ok. 800 metrach kwadratowych powierzchni wystawienniczej.

Dodatkowo, szeroki wachlarz wystawców w tematycznych halach od 1 do 9 zapewni przegląd wszystkich etapów procesu produkcji i niezbędnego do tego sprzętu, od surowców po technologię procesową, materiały opakowaniowe, technologię butelkowania i pakowania oraz marketing. Oferta produktów w strefie specjalnej zostanie uzupełniona przez strefę degustacji Mundus Vini od Meininger Verlag oraz program wykładów specjalnie zaprojektowany dla odwiedzających z branży winiarskiej, który odbędzie się bezpośrednio w tej strefie.

BrauBeviale – forum ekspertów z nauki i przemysłu

Fora w halach 1 i 9 staną się sceną dla ekspertów ze świata nauki i przemysłu. Zostaną tam podkreślone tematy surowców i marketingu, a także technologii i opakowań. Odwiedzający mogą również zapoznać się ze specjalnymi obszarami poświęconymi start-upom i młodym talentom, logistyce oraz winu i alkoholom. Szczególnym miejscem na targach jest wydzielona Strefa Napojów Rzemieślniczych, która jest idealnym miejscem dla wszystkich browarów rzemieślniczych. Do hali nr 6 powraca także program dla piwowarów domowych i hobbystycznych. Najnowszy status programu, zawierający wszystkie potwierdzone tematy i prelegentów, będzie dostępny od końca sierpnia na stronie www.braubeviale.com.

Hala nr 1 oferuje wszystko, co jest związane z surowcami i marketingiem

Zgodnie z portfolio wystawców w Hali 1 tradycją stało się, że znajdujące się tam forum powinno odpowiadać na ważne pytania dotyczące tematów surowcowych. Na przykład nowe, odporne na klimat odmiany jęczmienia lub wyzwania stojące przed produkcją słodu w świetle zmian klimatycznych.

Aktualne informacje na temat nowych odmian chmielu, które w tym kontekście okazują się bardzo obiecujące, wskazują w podobnym kierunku. Oczywiście w szerszym scenariuszu ochrony środowiska i efektywności ekonomicznej omówiona zostanie także uprawa chmielu, podobnie jak przyszłe scenariusze dla drożdży od specjalistów od fermentacji.

Ile marketingu i technologii potrzeba, aby piwo odniosło rynkowy sukces? Program prezentacji nie zajmuje w tej kwestii konkretnego stanowiska, biorąc pod uwagę wszystkie niezbędne poprawki, aby ostatecznie zapewnić piwu z alkoholem lub bez niego miejsce w koszykach zakupowych konsumentów i zagwarantować rentowność browarów. Kilka przykładów z założeń marketingowych programu konferencji, np.: „Nowe, inne, skuteczne: o innowacyjnym myśleniu. Rewitalizujące piwo!” lub „Kluczowe punkty do nauczenia się: co sprawia, że innowacje w zakresie napojów odnoszą sukces”. Dodatkowo przykłady najlepszych praktyk marek kultowych i nowicjuszy dostarczą nowych pomysłów na własne pozycjonowanie. Wszystkie te i nie tylko impulsy marketingowe zostaną zaprezentowane 27 listopada w Hali 1.

Hala nr 9 z kompleksowym programem opartym na technologii i opakowaniach

Pod patronatem Verband Private Brauereien Bayern e.V., koncepcyjnego sponsora wystawy, tegoroczne BrauBeviale zaoferuje program dostosowany do aktualnych tematów browarniczych w ramach programu technologicznego w hali 9. We wtorek, 26 listopada, w centrum uwagi znajdzie się temat „Efektywności energetycznej dla MŚP”. Tematy, które zostaną tutaj poruszone, obejmują zrównoważony rozwój w nowych projektach budowlanych, systemy zarządzania energią i wykorzystanie pomp ciepła. Odbędzie się także przegląd zintegrowanych koncepcji energetycznych dla MŚP. Na czwartek 28 listopada zaplanowano program informacyjny na temat „Piwa bezalkoholowego”. W pierwszej kolejności zostanie podkreślona rola drożdży w produkcji piw bezalkoholowych oraz rozwój produktu piwa bezalkoholowego w praktyce. Przeglądając przykłady najlepszych praktyk, pochodzące od zwycięzców European Beer Star, browarnicy zyskają szeroki przegląd i możliwość omówienia z ekspertami procesów stosowanych w tym segmencie piwa.

Strefy specjalne – które obecnie stały się standardem

Wine@BrauBeviale to słowa kluczowe istotne dla wszystkich producentów wina: W hali 4A BrauBeviale zintegrowało platformę dla winiarzy. Przez wszystkie trzy dni targów oferowany będzie zróżnicowany program, skupiający się na technologii piwnicznej/zrównoważonym rozwoju/zapewnianiu jakości, a także marketingu wina/dystrybucji/zarządzaniu operacyjnym i rozwoju cyfrowym.

„Szkło – metal – kompozyty? Preferencje opakowaniowe młodych konsumentów” - producenci napojów zainteresowani aktualnymi zagadnieniami dot. opakowań zaproszeni są w środę, 27 listopada, także do hali nr 9. Program będzie dotyczył także wdrożenia PPWR - głównym celem będzie przedstawienie oceny konsekwencji i rozwiązań na różnych rynkach.

Ponownie pojawi się Salon Logistyczny. YONTEX jako organizator targów wraz z LOGIPACK jako organizatorem i gospodarzem specjalnej strefy tematycznej uwzględniają w ten sposób rosnące znaczenie logistyki w całej branży napojów.

Strefa Napojów Rzemieślniczych – tam odwiedzający będą mogli poznać nowe koncepcje podczas profesjonalnych degustacji, wymienić się pomysłami i porozmawiać z ludźmi o podobnych poglądach. Oczywiście ponownie odbędzie się tam prezentacja zwycięskiego piwa z konkursu piwowarstwa hobbystycznego Maisel & Friends. Zwycięzca został już wybrany – jego piwo wkrótce zostanie uwarzone!

Podczas gdy piwowarzy domowi i hobbystyczni zazwyczaj śledzą wydarzenia w branży piwowarskiej z boku, dla wielu producentów i producentów maszyn kwestia młodych talentów jest bardzo ważna. Rekrutacja młodych ludzi, czy to na scenie produkującej napoje, czy wśród producentów maszyn, pozostaje bardzo aktualna. Dlatego też BrauBeviale ponownie włączyło do edycji 2024 Strefę Start-upów oraz Obóz Młodych Talentów. W tym roku te dwie specjalne przestrzenie zostaną zlokalizowane obok siebie i będą miały wspólne forum w hali 6, po raz kolejny łącząc wysiłki i oferty dla młodych talentów oraz tworząc przejrzysty adres w ramach ogólnego programu wystawy.

Źródło: konferencja targów BrauBeviale, Wiedeń 18.07.2024, na której obecny był przedstawiciel FoodFakty.

Wybierz temat: Dodatki i składniki Opakowania Procesy i Technologie Przemysł napojowy

Autor: Katarzyna Oleksy

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.