Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Trend czystej etykiety - DuPont tworzy Clean Label Hub i powiększa zespół badawczo-rozwojowy

Kategoria: Biznes

Clean Label Hub - zadania zespołu

Firma DuPont Nutrition & Health ogłosiła rozszerzenie zespołu badawczo-rozwojowego, tworząc Clean Label Hub (tzw. centrum czystej etykiety) w swojej placówce w Brabrand. Dotychczasowy zespół zostanie poszerzony o sześciu nowych pracowników. Skoncentrują się oni na projektach dotyczących zdrowego odżywiania i oferty teksturantów jako dodatków do żywności, udoskonalając zarówno same składniki, jak i procesy wytwórcze.

Czysta etykieta i zrównoważony rozwój

W skład Clean Label Hub wejdą eksperci posiadający doświadczenie w tworzeniu produktów z tzw. czystą etykietą oraz w dziedzinie zrównoważonego rozwoju – dwóch obszarów, które często ze sobą współpracują i służą pokrewnym celom. Ścisła współpraca z innymi zespołami projektowymi umożliwi szybkie wprowadzenie nowych produktów na rynek i przyczyni się do ulepszenia pracy nad całym procesem wytwórczym. – Koncepcja „czystej etykiety” polega na tworzeniu żywności ze składników znanych i chętnie konsumowanych przez klientów, z szacunkiem do Ziemi i jej zasobów naturalnych – mówi Gerard Lynch, kierownik zespołu badawczo-rozwojowego Systems & Texturants, Emulsifiers & Sweeteners. – Wiele produktów należących do kategorii czystej etykiety już jest tworzona w oparciu o nasze składniki, ale potencjał innowacyjny jest olbrzymi - możemy wykorzystywać więcej surowców naturalnych i tworzyć składniki, niezbędne do utrzymania zrównoważonej diety, równocześnie zapewniając konsumentom korzyści zdrowotne. Zaangażowanie w powyższe działania będzie miało kluczowe znaczenie dla dalszych sukcesów i rozwoju firmy.

Wsparcie dla klientów

Clean Label Hub ułatwi klientom dalsze nawigowanie między trendami związanymi z czystą etykietą w sposób proaktywny i zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma DuPont Nutrition & Health poszukuje naukowców i techników do pracy nad wynalezieniem sposobów na przekszałcenie trwałych surowców naturalnych w rozwiązania z dziedziny czystej etykiety, które spełnią najwyższe oczekiwania klientów, bez utraty walorów smakowych, tekstury i wartości odżywczych.

Teksturanty

Zespół zajmujący się teksturantami ma rozpocząć prace na początku 2019 roku. Jego członkowie będą mieli możliwość zmierzenia się z projektami, których celem będzie zapewnienie tekstury i stabilności dla wielu zastosowań spożywczych. Możliwość wykorzystania szerokiego dostępu do surowców naturalnych i ich przetwarzania – od owoców i warzyw, przez wodorosty i bromatologię – daje firmie DuPont Nutrition & Health ogromne możliwości doskonalenia składników funkcjonalnych, tak by spełniały oczekiwania najbardziej wymagających konsumentów.

Cieszymy się, że możemy uruchomić Clean Label Hub i zaangażować w projekt nowe osoby, które pomogą nam udoskonalić strategię firmy i zapewnić naszym klientom jeszcze lepsze wsparcie – powiedział Mikkel Thrane, Global Sustainability Lead z firmy DuPont Nutrition & Health. – Ośrodek umożliwi nam dalsze wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju i Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Inwestycja, którą realizujemy, pomoże opracować zdrowsze, bardziej odżywcze i zrównoważone składniki dla tworzonej przez nas żywności.

Aby uzyskać więcej informacji o firmie, wejdź na stronę: http://www.danisco.com/

Autor:DuPont
DuPont
Informacja prasowa
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.