Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Trwa głosowanie na Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2023

Kategoria: Składniki Żywności

Głosowanie w Plebiscycie na Najlepszy Roślinny Produkt Roku wystartowało. Kampania RoślinnieJemy już po raz szósty daje szansę konsumentom na oddanie swojego głosu w kategoriach: Najlepszy Roślinny Produkt, Najlepszy Roślinny Debiut Gastronomiczny, Najlepsza Nowa Marka Roślinna oraz Roślinny Game Changer 2023. Głosowanie trwa do 31 stycznia.

Plebiscyt podzielony jest na pięć kategorii – konsumenci i konsumentki mogą wskazać swoich faworytów w czterech z nich. Wśród nominowanych produktów są m.in. Czekolada VEGE NOW od marki Wawel, roślinne napoje od Just Plants Tymbark, roślinny zamiennik masła od Fair and Square czy marka Hempeat z zamiennikami mięsa na bazie konopii.

Podobnie jak w poprzednich latach, jury zadecyduje o przyznaniu nagrody Chefs for Change w kategorii Najlepszy Roślinny Produkt Roku dla Profesjonalistów.

- Mimo licznych wyzwań w branży, rok 2023 zaowocował pojawieniem się na rynku ciekawych nowości, które spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony konsumentów. Uważamy za istotne wyłonienie i wyróżnienie obiecujących i pionierskich produktów na mapie roślinnego rynku spożywczego. Spośród wielu ciekawych produktów, wspólnie z konsumentami, wybraliśmy reprezentantów odpowiednich kategorii. Niedawno rozpoczęliśmy głosowanie, które będzie trwało przez cały styczeń, a wyniki ogłosimy podczas oficjalnej gali RoślinnieJemy.- mówi Aleksandra Kuszneruk - organizatorka Plebiscytu na Roślinny Produkt Roku z kampanii RoślinnieJemy.

Polski rynek produktów roślinnych, według danych GfK Polonia, osiąga wartość 1,5 miliarda złotych, a artykuły oparte na roślinach trafiają obecnie do 5,9 miliona polskich gospodarstw domowych. Ponadto, badanie opinii publicznej przeprowadzone przez Biostat w sierpniu tego roku wykazało, że 52% respondentów wyraziło poparcie dla działań rządu mających na celu zwiększenie inwestycji w produkcję zamienników mięsa i nabiału opartych na roślinnych źródłach białka. Statystyki NielsenIQ także sugerują, że 35% Polaków aktywnie ogranicza spożycie mięsa, co świadczy o rosnącej roli alternatyw dla mięsa w codziennej diecie mieszkańców Polski.

Plebiscyt organizowany przez RoślinnieJemy, cieszy się co roku dużym zainteresowaniem marek związanych z roślinnym światem. Firmy chętnie informują o głosowaniu swoich klientów i chwalą się nominacją. Wyróżnienie jest dla zwycięzców tym bardziej cenne, że to głos konsumentów decyduje o wygranej. Laureatami poprzednich lat były takie firmy jak: Biedronka - w kategorii Roślinny Game Changer - za demokratyzację roślinnej żywności poprzez rozwój roślinnej marki własnej  Ikea za wyrównanie cen roślinnych i mięsnych opcji w menu w 2022 roku czy Dobra Kaloria, której roślinna kaszanka została oceniona jako Najlepszy Roślinny Produkt Roku 2021.

Na Roślinny Produkt 2023 Roku można głosować na stronie: https://roslinniejemy.org/roslinny-produkt-roku.

Wyniki Plebiscytu poznamy podczas oficjalnej gali 29 lutego.

Autor:RoślinnieJemy
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Plant-based

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.