Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Współczesne odchudzanie – to nie taka prosta sprawa

Kategoria: Biznes

Pobierz materiały

Piękno kiedyś, piękno dziś

Dawno już minęły czasy gdy rubensowskie kształty wyznaczały kanon piękna wśród kobiet, a wydatny brzuszek komunikował wysoki stopień zamożności wśród panów. Na przestrzeni stuleci powszechny ideał pięknego ciała zmieniał się bardzo istotnie.

Lustereczko powiedz przecie…

Komu z nas nie zdarzyło się stanąć przed lustrem i krytycznie spojrzeć na odbicie. Bezlitosny wskaźnik BMI nie kłamie – 47% Polaków ma nadwagę (na podstawie badania „Food Trends / Trendy w Zwyczajach Żywieniowych’ 2017” zrealizowanego przez Ipsos). Mankamenty związane z nadmiarem tkanki tłuszczowej, który sprawia, że nasza sylwetka bardziej przypomina maskotkę Michelin niż talię osy, są zaczątkiem niejednego postanowienia, „idę na dietę”… „rzucam słodycze”… „od dziś tylko wersja light”... itd.

Odchudzanie bez tasiemców

Nagonka na świat mody i modelek, czasem sprawiających wrażenie skrajnie ‘zagłodzonych’, przyczynia się do zmiany podejścia do odchudzania. Obecnie nie tylko sam efekt końcowy ma znaczenie, ale też zdrowe podejście do tematu. Odchudzanie to już nie tylko proste niejedzenie – pojawiają się coraz inne opcje do kontrolowania wagi przy jednoczesnym zachowaniu zdrowego podejścia.

Coraz popularniejsze stają się nowoczesne, bardziej zdrowe, zbilansowane, rozsądniejsze niż głodówka, czy hodowanie w ciele tasiemców (aaa!!!) metody walczenia o pożądaną sylwetkę. Po porady fachowców/ dietetyków sięga już 21% Polaków, a technologia i aplikacje do kontrolowania procesu utraty wagi, monitorowania kalorii i ruchu wspiera 13% (3 razy więcej niż 2 lata temu!) walczących o zdrowie i atrakcyjność sylwetki.

Asystent w odchudzaniu

Śledząc trendy i rozwój technologii można sobie wyobrazić, iż potencjał rozwoju wykorzystają nie tylko dietetycy i producenci zdrowej żywności, ale również analitycy i eksperci od IT, tworząc coraz więcej asystentów, aplikacji, fit opasek, itp. motywujących nas na drodze do zdrowia i urody.

Po więcej informacji o zwyczajach żywieniowych Polaków zapraszamy do raportu ‘FoodTrends2017 Ipsos’ - szczegóły w załączniku.

 

Wypełnij formularz w celu pobrania materiałów

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstawie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

  • * - pole obowiązkowe
Autor:Ipsos Sp. z o.o.
Ipsos Sp. z o.o.
Bartłomiej Kotulski
Senior Research Manager
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Dieta i zdrowie

  • 08.01.2018

    Śniadaniowa Gra o Tron

    W ostatnich dekadach kawa szturmem zdobyła stoły i stoliki Polaków, poważnie zagrażając pozycji herbaty jako królowej gorących napojów w naszym kraju. Za ilościowym wzrostem spożycia idą jakościowe przemiany w kulturze picia kawy...

    Czytaj więcej

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.