Ipsos to globalny instytut badania rynku i opinii publicznej
Jesteśmy trzecią największą agencją badawczą na świecie, a czwartą największą w Polsce. Realizujemy wszystkie rodzaje badań konsumenckich, specjalizujemy się m.in. w badaniach dla pfirm produkujących żywność i napoje.
W Ipsos naszą pasją są ludzie, rynki, marki i społeczeństwa.
Dostarczamy informacji i analiz, dzięki którym łatwiej i szybciej można poruszać się w skomplikowanym świecie i które pomagają klientom w podejmowaniu dobrych decyzji.
Wierzymy, że to co robimy, jest ważne. Wszystkiemu, co robimy, przyświecają: bezpieczeństwo (SECURITY), prostota (SIMPLICITY), szybkość (SPEED) i istotność (SUBSTANCE).
Dzięki wewnętrznej specjalizacji możemy oferować naszym klientom prawdziwie dogłębną i ekspercką wiedzę. Nauka na podstawie różnorodnych doświadczeń pozwala nam uzyskać odpowiednią perspektywę, inspiruje nas do kwestionowania obecnego stanu rzeczy i pobudza naszą kreatywność.
Stawiając na współpracę i ciekawość przyciągamy do siebie najlepszych pracowników, którzy chcą i potrafią wpływać na to, jak będzie wyglądać przyszłość.
Hasło Ipsos - "Game Changers" - doskonale podsumowuje nasze ambicje.
Didier Truchot, Założyciel i Prezydent Ipsos
Jesteśmy wyjątkowi dzięki temu, że skupiamy specjalistów z wielu różnych dziedzin
Aby móc zajmować się problemami, z którymi zgłaszają się nasi klienci i proponować im innowacyjne i kompleksowe rozwiązania, Ipsos stosuje podejście, które łączy w sobie umiejętności w ramach różnych obszarów specjalizacji.
W swoim podejściu do społecznej odpowiedzialności biznesu Ipsos zawsze stawiał na trzy kluczowe filary – pracowniczy, społeczny i środowiskowy. Informacje na temat działań w ramach tych filarów nie tylko pozwalają nam ocenić nasze działania na tle światowych norm, ale także stanowią podstawę do podejmowania dalszych inicjatyw.
Nasze zobowiązania CSR
Ipsos to pierwsza agencja badawcza na świecie, która przystąpiła do UN Global Compact.
W 2008 Grupa przystąpiła do UN Global Compact wyrażając tym samym swoje poszanowanie dla dziesięciu uniwersalnych zasad dotyczących praw człowieka, rynku pracy, środowiska i zwalczania korupcji. Do narzędzi pozwalających na zarządzanie polityką CSR należy „Zielona Księga”, stanowiąca zawodowy kodeks postępowania Ipsos, a także „Księga Praktyk i Procedur”, do której dołączyliśmy także procedurę uczestnictwa pracowników w działaniach kontrolnych (whistleblowing).
Program CSR został zbudowany w 2008 roku na kanwie trzech głównych zasad:
- Stosowanie się do 10 Zasad UN Global Compact;
- Zmniejszenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko;
- Zwiększanie naszego wpływu społecznego dzięki stworzeniu Fundacji Ipsos, której celem jest zapewnienie edukacji pokrzywdzonym przez los dzieciom i młodzieży na całym świecie.
Słowa kluczowe: