Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn
Ipsos

Ipsos

Ipsos to globalny instytut badania rynku i opinii publicznej

Jesteśmy trzecią największą agencją badawczą na świecie, a czwartą największą w Polsce. Realizujemy wszystkie rodzaje badań konsumenckich, specjalizujemy się m.in. w badaniach dla pfirm produkujących żywność i napoje.

W Ipsos naszą pasją są ludzie, rynki, marki i społeczeństwa.

Dostarczamy informacji i analiz, dzięki którym łatwiej i szybciej można poruszać się w skomplikowanym świecie i które pomagają klientom w  podejmowaniu dobrych decyzji.

Wierzymy, że to co robimy, jest ważne. Wszystkiemu, co robimy, przyświecają: bezpieczeństwo (SECURITY), prostota (SIMPLICITY), szybkość (SPEED) i istotność (SUBSTANCE). 

Dzięki wewnętrznej specjalizacji możemy oferować naszym klientom prawdziwie dogłębną i ekspercką wiedzę. Nauka na podstawie różnorodnych doświadczeń pozwala nam uzyskać odpowiednią perspektywę, inspiruje nas do kwestionowania obecnego stanu rzeczy i pobudza naszą kreatywność.

Stawiając na współpracę i ciekawość przyciągamy do siebie najlepszych pracowników, którzy chcą i potrafią wpływać na to, jak będzie wyglądać przyszłość.

Hasło Ipsos - "Game Changers" - doskonale podsumowuje nasze ambicje.

Didier Truchot, Założyciel i Prezydent Ipsos

Jesteśmy wyjątkowi dzięki temu, że skupiamy specjalistów z wielu różnych dziedzin
Aby móc zajmować się problemami, z którymi zgłaszają się nasi klienci i proponować im innowacyjne i kompleksowe rozwiązania, Ipsos stosuje podejście, które łączy w sobie umiejętności w ramach różnych obszarów specjalizacji.

W swoim podejściu do społecznej odpowiedzialności biznesu Ipsos zawsze stawiał na trzy kluczowe filary – pracowniczy, społeczny i środowiskowy. Informacje na temat działań w ramach tych filarów nie tylko pozwalają nam ocenić nasze działania na tle światowych norm, ale także stanowią podstawę do podejmowania dalszych inicjatyw.

Nasze zobowiązania CSR

Ipsos to pierwsza agencja badawcza na świecie, która przystąpiła do UN Global Compact.

W 2008 Grupa przystąpiła do UN Global Compact wyrażając tym samym swoje poszanowanie dla dziesięciu uniwersalnych zasad dotyczących praw człowieka, rynku pracy, środowiska i zwalczania korupcji. Do narzędzi pozwalających na zarządzanie polityką CSR należy „Zielona Księga”, stanowiąca zawodowy kodeks postępowania Ipsos, a także „Księga Praktyk i Procedur”, do której dołączyliśmy także procedurę  uczestnictwa pracowników w działaniach kontrolnych (whistleblowing).

Program CSR został zbudowany w 2008 roku na kanwie trzech głównych zasad:

  • Stosowanie się do 10 Zasad UN Global Compact;
  • Zmniejszenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko;
  • Zwiększanie naszego wpływu społecznego dzięki stworzeniu Fundacji Ipsos, której celem jest zapewnienie edukacji pokrzywdzonym przez los dzieciom i młodzieży na całym świecie.


Słowa kluczowe:


tel.: (+48) 22 448 77 00
https://www.ipsos.com

Domaniewska 34A
02-672 Warszawa
woj. mazowieckie
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.