Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Skomplikowane relacje z przekąskami

Kategoria: Biznes

Pobierz materiały

Coraz mniej zdrowe przekąski

Dostarczają energii, pobudzają do działania, są źródłem przyjemności – nic dziwnego, że lubimy przekąski. Według sondażu zrealizowanego przez Ipsos Polska „Food Trends/Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków”, aż 2/3 Polaków je przynajmniej jedną przekąskę dziennie a połowa z nas deklaruje, że ma do nich zdecydowaną słabość. Największą popularnością wśród przekąsek niezmiennie cieszą się świeże owoce, warzywa, kanapki, jogurty owocowe a także czekolada i ciastka domowe. I choć ranking popularności przekąsek nie zmienia się od lat, to systematycznie zmniejsza się liczba osób uznająca swoje przekąski za zdrowe. Jeszcze 10 lat temu połowa z nas uważała większość spożywanych przez siebie przekąsek za zdrowe, obecnie jest to tylko 30%.

Skąd taka zmiana, skoro jemy cały czas to samo?

Z jednej strony może to wiązać się z większą świadomością tego, jakie produkty są rzeczywiście zdrowe, a które nie mogą za takie uchodzić. Dzięki informacjom pojawiającym się w mediach, nasza wiedza o zdrowym żywieniu rośnie, co sprawia, że zmieniają się kryteria oceny przekąsek, a my możemy bardziej realistycznie oceniać nasze wybory żywieniowe.  Z drugiej strony, wszechobecny przekaz o  zdrowym odżywianiu i koncepcji życia fit nie tylko zwiększa świadomość, ale też tworzy presję. Bombardowani informacjami o nowych dietach i tzw. superfoods - produktach o wręcz magicznych mocach - coraz rzadziej uznajemy zwykłą kanapkę za zdrową.

Przekąski w służbie zdrowego odżywiania?

Jednak sięgnięcie po „zakazany” produkt nie musi wcale wiązać się z uleganiem pokusom, a nawet może mieć swoje zdrowotne uzasadnienie.  W ostatnich latach zwiększa się liczba Polaków twierdzących, że przekąski pozwalają kontrolować regularność jedzenia lub wielkość zjadanych porcji. Sięganie po przekąski może stać się sposobem na stosowanie się do jednej z podstawowych zasad zdrowego odżywiania, jakim jest zjadanie 5 posiłków w ciągu dnia, być przejawem racjonalnego, zdrowego podejścia do żywienia. A do tego, jest to takie przyjemne!

Po więcej informacji o zwyczajach żywieniowych Polaków zapraszamy do raportu ‘FoodTrends2017 Ipsos’ - szczegóły w załączniku.

 

Wypełnij formularz w celu pobrania materiałów

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstawie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

  • * - pole obowiązkowe
Autor:Ipsos Sp. z o.o.
Ipsos Sp. z o.o.
Anna Górecka
Senior Project Manager
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.