Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Ujemne kalorie - nowość z USA

Kategoria: Biznes , Składniki Żywności

Pobierz materiały

Zjeść ciastko i spalić ciastko…

Amerykańscy naukowcy są dość blisko opracowania dodatku żywieniowego, który będzie zmieniał wartość kaloryczną każdego pokarmu na ujemną. Wystarczy, w procesie produkcji, dodać ów składnik do kiełbasy, czekolady, coli i czego tam jeszcze nasze żołądki pragną i voila!

Wcinasz 300 kalorii a tracisz 900. Robiąc nic

Dodatek tak wpłynie na strukturę pokarmu, że nasz organizm będzie potrzebował zużyć 2 własne kalorie do spalenia 1 kalorii z tego, co zjemy. Jedząc, zamiast tyć, schudniemy. Składnik, na razie roboczo nazwany ‘kalorie ujemne’, będzie dostępny także pod postacią tabletek (do połykania 10 minut przed posiłkiem). Oraz rozpuszczalnych w wodzie saszetek (do popijania w trakcie posiłku).

Zachód nie może się doczekać

My, cywilizowani ludzie Zachodu, rzadko doświadczamy głodu… Za to coraz częściej frustracji i rozczarowania własnym nieszczególnie szczupłym wyglądem. Zgodnie z badaniem instytutu Ipsos „Food Trends / Trendy w Zwyczajach Żywieniowych’ 2017” liczba Polaków niezadowolonych ze swojej wagi systematycznie rośnie – w 2017 to już 52% populacji (wzrost z 44% w 2015 r.). Także 52% populacji jest świadoma i szczerze przyznaje, że dziennie zjada więcej kalorii niż potrzebuje. Perspektywa utrzymania pięknej sylwetki bez wyrzeczeń żywieniowych musi zatem cieszyć. Szczególnie tę połowę naszych rodaków, u których po jedzeniu pojawia się poczucie winy (52%).

Tak jeść i jeść i jeść… bez poczucia winy, mniam!

Czy już podekscytowaliście się ‘kaloriami ujemnymi’? Czy już w myślach chudniecie bezkarnym objadaniem się frytkami, burgerami, cukierkami? Łykacie tabletki przed, po i w trakcie przyszłych posiłków?... Jeśli tak, to czas was rozczarować – ‘ujemne kalorie’, to tylko żart, ‘fake news’, aby pokazać jak bardzo wszyscy chcemy konsumować bez konsekwencji.

Góra złota, dla tego, kto wymyśli ‘kalorie ujemne’. Dla producentów żywności, przemysłu farmaceutycznego i nas konsumentów byłoby to istne Eldorado. Byłoby, bo na razie nie jest i jeszcze długo wszystko, co w nadmiarze zjemy, obciąży nasze żołądki i nasze sumienia. Alternatywnie, pójdzie w boczki i… Wyjdzie nam bokiem.

 

Po więcej informacji o zwyczajach żywieniowych Polaków zapraszamy do raportu ‘FoodTrends2017 Ipsos’ - szczegóły w załączniku.

Wypełnij formularz w celu pobrania materiałów

  • Wyrażam zgodę na przekazywanie informacji handlowych oraz marketing bezpośredni za pomocą środków komunikacji elektronicznej oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych przez podmioty Prokonsument Sp. z o.o. oraz Firmę właściciela powierzonych  materiałów na podstawie umowy z portalem FoodFakty,  zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 204, z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800, z późń. zm.) w celu udostępnienia pobranych z portalu materiałów.

    Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Każda komunikacja jaką do Ciebie skierujemy będzie zawierała opcję wycofania.

    Informacja

    Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, aby dowiedzieć się więcej o naszym podejściu do danych osobowych (zgodnie z wymogiem art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem zrealizowania świadczenia.

    Więcej informacji zawarte w: Warunki Ogólne i Regulamin oraz Polityka Prywatności

  • * - pole obowiązkowe
Autor:Ipsos Sp. z o.o.
Ipsos Sp. z o.o.
Katarzyna Lusińska
Qualitative Research Team Manager
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Dieta i zdrowie Nowości rynkowe

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.