Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Jakość sera wzmocniona przez Ishida X-ray

Kategoria: Procesy i Technologie

Specjalistyczny południowoafrykański dostawca serów Famous Brands Cheese Company podniósł rygorystyczne standardy kontroli jakości dzięki wprowadzeniu technologii kontroli rentgenowskiej Ishida. 

Firma zainstalowała system kontroli rentgenowskiej Ishida IX-GN-4044 w celu identyfikacji potencjalnych ciał obcych w opakowaniach 3 kg pokrojonego w kostkę sera mozzarella dostarczanego do dodatków do pizzy. Ponadto elastyczność systemu Ishida umożliwiła im również wykorzystanie maszyny do szacowania masy.

Przed instalacją IX-GN firma wykorzystywała wykrywanie metali do procesu kontroli jakości, ale do inwestycji przekonały ją znacznie szersze możliwości technologii rentgenowskiej.

„Dzięki IX-GN-4044 możemy również wyszukiwać szkło, a także różne metale, co oznacza, że ​​możemy uczynić nasze produkty jeszcze bardziej bezpiecznymi dla naszych klientów”, wyjaśnia Richard Rudman, kierownik operacyjny z Famous Brands Cheese Company.

Ishida IX-GN-4044 (https://bit.ly/3uBAUKa) pracuje nieprzerwanie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, codziennie obsługując 20 ton pokrojonego w kostkę sera z prędkością około 18 worków na minutę. Szybkość linii jest obecnie uzależniona od możliwości maszyny do wyrobu worków, a system rentgenowski ma zdolność działania przy znacznie wyższych prędkościach, co stanowi ważny element zabezpieczenia przyszłego rozwoju firmy Famous Brand Cheese Company.

Firma informuje, że urządzenie jest bardzo przyjazne dla użytkownika, łatwe w obsłudze oraz szybkie i łatwe do czyszczenia. Instalacja i szkolenie zajęły tylko trzy dni, a następnie maszyna natychmiast weszła do produkcji i odtąd działa niezawodnie.

Firma Famous Brand Cheese Company zwróciła się do Ishidy o rozwiązanie rentgenowskie jako wcześniejszy użytkownik wag wielogłowicowych tej firmy.

„Byliśmy już zaznajomieni z zaawansowaniem technicznym i niezawodnością sprzętu Ishida”, mówi Richard Rudman, kierownik operacyjny. Poziomy wykrywania i spójność IX-GN-4044 są znacznie wyższe niż rozwiązania rentgenowskie oferowane przez innych dostawców, podczas gdy funkcja szacowania masy była dla nas dodatkową bardzo interesującą funkcją.”

„Jesteśmy zachwyceni ulepszeniami systemu kontroli rentgenowskiej Ishida w naszej kontroli jakości.”

The Famous Brands Cheese Company zarządzany jest przez wiodącą firmę mleczarską Coega Dairy. Dostarcza produkty serowe do Famous Brands Group, największego markowego franczyzodawcy usług gastronomicznych w Afryce. Należą do nich mozzarella, ser śmietankowy, ser topiony i cheddar i są używane przez franczyzy znanych marek, w tym popularne marki, takie jak Debonairs, Steers, Wimpy Mugg and Bean oraz Vovo Telo.

 

Wszystkie produkty Ishida: https://www.ishidaeurope.com/pl/produkty

Inne case studies: https://www.ishidaeurope.com/pl/o-nas/case-study/ 

Autor: Ishida Europe

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Dystrybutorem urządzeń Ishida jest:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.