Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Grupa J.S. Hamilton poinformowała o podpisaniu umowy transakcji dotyczącej nabycia większościowego pakietu udziałów w polskim podmiocie UO - Technologia Sp. z o.o. z siedzibą w Słomczynie.
Intencją Hamiltona jest stworzenie na bazie połączonych biznesów „Centrum Kompetencji Pestycydowych”, gdzie funkcje laboratoryjne, handlowo – marketingowe oraz inne związane z tą działalnością biznesową zostaną scentralizowane i będą zarządzane wspólnie pod nazwą „Hamilton UO Technologia".
UO – Technologia to nowoczesne laboratorium z wysoko wykwalifikowanym personelem, dysponujące wysokiej klasy sprzętem laboratoryjnym, zapewniające najwyższe standardy otrzymywanych wyników badań. Firma specjalizuje się w badaniach pozostałości pestycydów w owocach i warzywach.
Hamilton oferuje swoim Klientom szeroki wachlarz usług laboratoryjnych, kontrolnych oraz certyfikacyjnych, będąc przykładem organizacji łączącej w sposób kompleksowy szerokie spektrum badań analitycznych prowadzonych we własnych laboratoriach z usługami rzeczoznawczo-kontrolnymi i certyfikacją.
- Świat wokół nas nieustannie się zmienia, dlatego jeśli chcemy rozwijać się jako firma, musimy aktywnie uczestniczyć w tych zmianach, rozumieć panujące oraz zbliżające się trendy i zapotrzebowanie rynkowe. Stąd też decyzja o przejęciu pakietu większościowego w Spółce UO-Technologia. Jest to jeden z liderów rynku badań pozostałości pestycydów, a te badania, w dobie szczególnego zainteresowania konsumentów zdrową żywnością, zyskują na znaczeniu – mówi Artur Waśkiewicz, wiceprezes Zarządu J.S Hamilton.
Hamilton, ze względu na swoją pozycję rynkową w Polsce oraz sieć placówek w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, to idealny partner do rozwoju zbudowanego przez nas laboratorium – dodał Adam Jeznach, jeden z założycieli i udziałowców Spółki UO – Technologia.
Umowa nabycia udziałów weszła w życie z dniem 08.03.2019.
Przeczytaj także
Najważniejsze informacje z rynku dodatków do żywności. Zestawienie fuzji, przejęć oraz debiutów na rynku opracowane przez zespół FoodFakty. Zapraszamy do lektury...
Dzięki podpisanej niedawno umowie z Pizzą Hut, Telepizza podwoi wartość swojej sprzedaży, zwiększając o 60% liczbę restauracji i wkraczając do 17 kolejnych krajów. Porozumienie pomiędzy amerykańskim koncernem oraz hiszpańską firmą...