Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Nowe opakowanie w sektorze mięsa mielonego.

Kategoria: Procesy i Technologie

Na rynku amerykańskim pojawiło się nowe, łatwo otwierane opakowanie typu „baton” pozwalające na eliminację kontaktu konsumenta z mięsem podczas przygotowywania posiłku.

Według badania Innovation Study przeprowadzonego przez firmę Cargill w 2015 roku, aż 57% konsumentów szuka nowych, lepszych rozwiązań, które pozwoli im otwierać opakowania bez kontaktu z surowym mięsem. Co więcej ankieta przeprowadzona przez Flexible Packaging Association (Brand Value Study, 2015) wykazała, że 60% z 2000 ankietowanych wskazuje cechę „łatwo otwierać” jako najważniejszy atrybut opakowania.

Zaletami innowacyjnego opakowania jest możliwość produkcji na istniejących urządzeniach bez konieczności przestojów maszyn, a także możliwość dostosowania siły z jaką konsument będzie otwierać opakowanie. Główną innowacją opakowania w sektorze mięs mielonych jest konstrukcja opakowania pozwalająca na eliminację kontaktu konsumenta z mięsem podczas przygotowywania posiłku.

Nowy typ opakowania ma zapewnić konsumentowi wygodę podczas przygotowywania posiłków w domu, ale także ma zapewnić wysoką jakość, świeżość oraz zachowanie wartości odżywczej i smaku zapakowanego mięsa. Ograniczając konieczność kontaktu konsumenta z surowym mięsem poprawia się także aspekt bezpieczeństwa żywności w trakcie przygotowywania posiłku.

 

Źródła:

  1. Brand Value Study, 2015, Flexible Packaging Association

  2. http://www.profoodworld.com/articles/cargill-debuts-easy-peel-packaging-its-ground-beef-chubs

Autor: Jakub Ostaszewski

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.