Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

POLAGRA 2019 – największe targi branży spożywczo-gastronomicznej

Kategoria: Biznes

Nowoczesne linie produkcyjne i opakowaniowe, zaskakujące urządzenia dla gastronomii, wyroby spożywcze z całego świata – tak zapowiada się tegoroczna edycja największego w Polsce wydarzenia dla branży spożywczej, HoReCa i opakowaniowej, czyli targów POLAGRA.

POLAGRA to wydarzenie o charakterze biznesowym, w ramach którego odbywają się Międzynarodowe Targi Produktów Spożywczych POLAGRA FOOD, Międzynarodowe Targi Technologii Spożywczych POLAGRA TECH, Międzynarodowe Targi  Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL oraz Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania
i Etykietowania TAROPAK. Wystawa zajmuje cały teren Międzynarodowych Targów Poznańskich, a to jest ponad 50 tys. mkw. Nowoczesna infrastruktura pawilonów wystawienniczych daje niemal nieograniczone spektrum możliwości w zakresie aranżacji ekspozycji i interaktywnej prezentacji sprzętu. Dzięki temu oferta wystawców jest dynamiczna, obejmuje całe linie produkcyjne i opakowaniowe czy urządzenia dla profesjonalnej gastronomii, które można zobaczyć w trakcie pracy, a to ogromny walor dla zwiedzających.

Warto podkreślić, że udział w targach POLAGRA to kompleksowa usługa wykraczająca daleko poza wynajem powierzchni wystawienniczej. Wystawcy mogą skorzystać także z dodatkowych narzędzi, które pozwalają na dotarcie do potencjalnych klientów jeszcze przed targami, a także po ich zakończeniu – podkreśla Marcin Gorynia, dyrektor targów POLAGRA FOOD. W ofercie Grupy MTP znajdują się m.in. takie usługi jak outdoor na terenie targów czy samego Poznania, a także wąsko targetowane działania wykorzystujące potencjał stron internetowych i mediów społecznościowych dedykowanych targom. Wiele z nich jest realizowane w ramach zgłoszenia udziału w targach, a to oczywiście okazja by wzmocnić przekaz marki i komunikować takie wartości jak np. innowacyjność firmy.

Interaktywna ekspozycja na targach POLAGRA co roku przyciąga kilkadziesiąt tysięcy profesjonalnych zwiedzających nie tylko z Polski, ale także zza granicy. Przedsiębiorcy odwiedzający wystawę podkreślają, że jej największym walorem jest dostęp do nowoczesnych technologii oraz nowatorskich produktów stanowiących klucz do tego, by zaspokoić potrzeby konsumentów. Ich uwagę przyciągają w szczególności nowości oraz rozwiązania wyróżnione Złotym Medalem MTP, który stanowi symbol wysokiej jakości, innowacyjności, pozwala budować przewagę rynkową i zaufanie klientów.

Atutem targów jest także bogaty program wydarzeń specjalnych – szkoleń, konferencji i paneli dyskusyjnych. Rozmowy będą się toczyć m.in. wokół rozwiązań marketingowych dla branży spożywczej, polityki „zero waste”, a także zachowań konsumentów i wynikających z nich potrzeb, jak chociażby tych dotyczących rynku produktów roślinnych. Na ekspozycji dedykowanej rozwiązaniom gastronomicznym odbędzie się natomiast 19. finał Kulinarnego Pucharu Polski – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów.

Targi POLAGRA odbędą się w dn. 30 września – 3 października, tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Organizatorzy, jak co roku spodziewają się ponad 1000 wystawców. W ostatnich dniach została też uruchomiona sprzedaż online biletów na targi POLAGRA. Do końca czerwca dokumenty wstępu na największe wydarzenie branży spożywczo-gastronomicznej można nabyć w specjalnych cenach.

Więcej informacji na: www.polagra-food.pl.

Autor: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.