Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności! Startujemy z pierwszym społecznym projektem medialnym na rynku spożywczym „Kupuję-smakuję. Wybieram polskie produkty”
Wydawnictwo Nowiny, jako wydawca tygodników Nowiny Raciborskie, Nowiny Wodzisławskie, bezpłatnych miesięczników - Magazyn Rybnicki, Nowiny Żorskie i Nowiny Jastrzębskie oraz regionalnego portalu informacyjnego Nowiny.pl, realizuje pierwszą edycję regionalnego społecznego projektu medialnego pn.: „Kupuję-Smakuję. Wybieram polskie produkty”. Zapraszamy do współpracy lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich producentów polskiej żywności!
Głównym celem naszego projektu jest promocja polskiej żywności i wzmacnianie wizerunku polskich producentów, wytwórców i sprzedawców – lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich.
Takiego projektu jeszcze nie było!
Kompleksowy projekt medialny będzie realizowany w okresie od listopada do Świąt Bożego Narodzenia 2020 roku. Proponujemy więc Państwu możliwość uczestnictwa w tym wyjątkowym przedsięwzięciu. Tym samym prezentacja Państwa firmy dotrze do kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców całego Subregionu Zachodniego (500 tys. mieszkańców) różnymi kanałami informacyjnymi.
Do kogo kierujemy projekt?
- Partnerzy strategiczni nie tylko z branży spożywczej
- Ogólnopolscy, regionalni i lokalni producenci i sprzedawcy żywności
- Restauracje i firmy gastronomiczne
- Organizatorzy imprez i wydarzeń kulinarnych oraz stowarzyszenia kulinarne
- Urzędy miast i gmin oraz instytucje wspierające rozwój lokalnego i regionalnego rynku branży spożywcze
Główne działania w ramach projektu – 5 filarów
- Działania redakcyjne: Cykl publikacji dziennikarskich (artykuły, video, itp.) realizujących cele projektu poprzez treści informacyjne, edukujące, promujące patriotyzm konsumencki, osiągniecia polskich firm, itp.
- Działania promocyjne: Publikacja prezentacji partnerów strategicznych i producentów żywności w naszych mediach: gazetach (Nowiny Raciborskie, Nowiny Wodzisławskie, Magazyn Rybnicki, Nowiny Żorskie, Nowiny Jastrzębskie), na portalu Nowiny.pl, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube i Linkedin), na ekranach LED, w bezpłatnym magazynowym wydaniu oraz książeczce kucharskiej „Sekrety śląskiej kuchni” z przepisami kulinarnymi promującymi producentów
- Wydarzenie „Kuchnia ON-LINE” - relacja na żywo (streaming on-line na Nowiny.pl i FB Nowiny.pl) oraz publikacja 5 odcinków video off-line z eventu polegającego na gotowaniu potraw świątecznych przez renomowanego kucharza, połączonego z lokowaniem produktów naszych partnerów.
- Konkurs: „Sam kupuję i smakuję” – udostępnienie platformy internetowej na Nowiny.pl i w mediach społecznościowych dla społeczności subregionu zachodniego celem publikacji nadesłanych przez czytelników własnych filmów z gotowania potraw świątecznych z polskich produktów z możliwością wygrania wartościowego sprzętu kuchennego!
- Kampania promocyjna projektu w mediach tradycyjnych i mediach społecznościowych wraz z publikacją logotypów partnerów i producentów - projekt będzie promowany w największym w regionie radiu Vanessa FM, Raciborskiej Telewizji Kablowej RTK, Telewizji TVS, portalu serwisspozyczy.pl, www.foodfakty.pl, blogu kulinarnym https://myfoodzaneta.pl, w naszych tygodnikach i miesięcznikach bezpłatnych oraz w mediach społecznościowych na Facebooku. Instagramie, Youtube i Linkedin. Patronem branżowym projektu jest program promocyjny "Doceń polskie" www.docenpolskie.pl
Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności – nie może Was zabraknąć!
Zapewniamy również pomoc w przygotowaniu prezentacji.
Zgłoś firmę już dziś!
Wydawnictwo Nowiny, ul. Zborowa 4, 47-400 Racibórz
tel. 608 678 209, reklama@nowiny.pl
Przeczytaj także
-
21.10.2020
Talerz zdrowia zastępuje piramidę zdrowego żywienia - nowe zalecenia żywieniowe NCEŻ
Narodowy Instytut Zdrowia zaprezentował najnowsze zalecenia zdrowego żywienia. Talerz zdrowia - nowy model zaleceń jest alternatywą Piramidy Zdrowego Żywienia. Jego zaletą jest widoczna rekomendacja spożycia różnorodnych produktów, podejście które powinno stanowić podstawę zdrowego stylu życia.
-
20.10.2020
ProSweets 2021: od zrównoważonego rozwoju do cyfryzacji, nowe koncepcje opakowań głównym tematem targów
Podczas targów - ProSweets w Kolonii (31.01.-03.02.2020) - wystawcy zaprezentują najnowsze innowacje w zakresie zrównoważonych i cyfrowych koncepcji pakowania. Kontrowersje dotyczące tworzyw sztucznych zdecydowanie wpływają na branżę: konsumenci oczekują rozwiązań przyjaznych dla środowiska - folii nadających się do recyklingu, opakowań papierowych, czy też rozwiązań wielokrotnego użytku.
-
20.10.2020
SYSTEM DEPOZYTOWY DLA OPAKOWAŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PO NAPOJACH: JAKI MODEL OPTYMALNY DLA POLSKI?
Instytut Staszica pracuje nad stanowiskiem i włącza się w proces monitorowania prac legislacyjnych.