Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Reklamowanie suplementów diety przez influencerów

Kategoria: Biznes , Prawo Żywnościowe

Reklamowanie suplementów diety przez influencerów

Od jakiegoś czasu producenci czy dystrybutorzy suplementów diety szukają różnych ścieżek reklamy swoich produktów, które spowodują dotarcie do jak największej liczby odbiorców. W dobie Internetu i ogromnej popularności social mediów nie ma lepszego sposobu, niż robienie tego właśnie za ich pośrednictwem. Jednak obecnie nie wystarczają jedynie płatne reklamy wyświetlające się podczas przeglądania stron internetowych, serwisów informacyjnych itp. Teraz, kiedy ludzie są bardzo podatni na sugestie znanych osób, np. youtuberów, aktorów, piosenkarzy, blogerów, którzy bardzo często stanowią pewnego rodzaju autorytet, nie ma lepszej reklamy, niż właśnie influencer i to o dużym zasięgu oraz liczbie obserwatorów. Kim jest taka osoba? Już spieszymy z odpowiedzią. Ifluencer to osoba „poruszająca się” po świecie mediów społecznościowych, wpływowa, mająca możliwość oddziaływania na decyzję czy opinię innych osób oraz posiadająca trwałe relacje z masowymi odbiorcami, którzy bardzo często silnie się z nim utożsamiają[1]. Zazwyczaj skupiają się wokół wybranej przez siebie tematyki, np. moda, makijaż, sport. Osoby te często są wykorzystywane właśnie w kampaniach reklamowych w ten sposób, że publikują recenzje produktów lub artykuły informacyjne, w zamian za możliwość wypróbowania danego towaru albo bonus finansowy ze strony partnera[2]. 

Wybierz temat: Prawo żywnościowe Suplementy diety

Autor: Andrzej Skrobiszewski

Andrzej Skrobiszewski

Andrzej Skrobiszewski jest menedżerem i ekspertem z udokumentowanymi sukcesami w realizacji projektów B+R. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie z zakresu tworzenia i wdrażania innowacyjnych oraz rozwojowych rozwiązań. Dodatkowo swoje umiejętności w biznesie stale rozszerza w obszarze zarządzania projektami, sprawozdawczości czy raportowania. Co-founder R&D Hub Sp. z o.o, której główną częścią działalności jest realizacja projektów rozwojowych oraz innowacyjnych, jak również doradztwo w zakresie prawa żywnościowego, własności intelektualnej czy prawa nowych technologii. Spółka zajmuje się również obsługą administracyjną, tworzeniem dokumentacji projektowej czy kompleksową obsługą sprawozdawczą na rzecz klientów. Ponadto współtwórca Fundacji R&D Hub, która skupia się na dostarczeniu polskiemu społeczeństwu wiedzy na temat: innowacji, przemysłu 4.0, zero waste, gospodarki obiegu zamkniętego, rynku rolno-spożywczego i rolnictwa, społecznych i gospodarczych konsekwencji wprowadzenia modelu
niemarnowania żywności.
Kontakt: andrzej.skrobiszewski@rdhub.pl
andrzej.skrobiszewski@fundacjardhub.pl
https://rdhub.pl/
https://fundacjardhub.pl

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 01.04.2022

    Jak wprowadzić novel food na rynek europejski? - Abstrakt artykułu

    W celu oszczędzania zasobów naturalnych ziemi oraz ograniczenia hodowli zwierząt ze względu na jej negatywny wpływ na środowisko, Unia Europejska opracowała strategię wprowadzania do masowej produkcji składników z tzw. wykazu novel food. 

    Czytaj więcej
  • 15.03.2022

    System HACCP cz. I – co powinniśmy o nim wiedzieć?

    System HACCP to System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points). Głównym założeniem systemu jest zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności za pomocą identyfikacji i oszacowania skali zagrożeń z punktu widzenia jakości zdrowotnej, jak również ryzyka wystąpienia zagrożeń na każdym etapie produkcji i dystrybucji żywności.

    Czytaj więcej
  • 15.02.2022

    Systemy GHP i GMP cz. I – najważniejsze informacje

    System GHP, to Dobra Praktyka Higieniczna (ang. Good Hygienic Practice), a system GMP, to Dobra Praktyka Produkcyjna (ang. Good Manufacturing Practice). Podobnie jak system HACCP, zostały one ustanowione na podstawie rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.

    Czytaj więcej

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.