Od jakiegoś czasu producenci czy dystrybutorzy suplementów diety szukają różnych ścieżek reklamy swoich produktów, które spowodują dotarcie do jak największej liczby odbiorców. W dobie Internetu i ogromnej popularności social mediów nie ma lepszego sposobu, niż robienie tego właśnie za ich pośrednictwem. Jednak obecnie nie wystarczają jedynie płatne reklamy wyświetlające się podczas przeglądania stron internetowych, serwisów informacyjnych itp. Teraz, kiedy ludzie są bardzo podatni na sugestie znanych osób, np. youtuberów, aktorów, piosenkarzy, blogerów, którzy bardzo często stanowią pewnego rodzaju autorytet, nie ma lepszej reklamy, niż właśnie influencer i to o dużym zasięgu oraz liczbie obserwatorów. Kim jest taka osoba? Już spieszymy z odpowiedzią. Ifluencer to osoba „poruszająca się” po świecie mediów społecznościowych, wpływowa, mająca możliwość oddziaływania na decyzję czy opinię innych osób oraz posiadająca trwałe relacje z masowymi odbiorcami, którzy bardzo często silnie się z nim utożsamiają[1]. Zazwyczaj skupiają się wokół wybranej przez siebie tematyki, np. moda, makijaż, sport. Osoby te często są wykorzystywane właśnie w kampaniach reklamowych w ten sposób, że publikują recenzje produktów lub artykuły informacyjne, w zamian za możliwość wypróbowania danego towaru albo bonus finansowy ze strony partnera[2].
Andrzej Skrobiszewski jest menedżerem i ekspertem z udokumentowanymi sukcesami w realizacji projektów B+R. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie z zakresu tworzenia i wdrażania innowacyjnych oraz rozwojowych rozwiązań. Dodatkowo swoje umiejętności w biznesie stale rozszerza w obszarze zarządzania projektami, sprawozdawczości czy raportowania. Co-founder R&D Hub Sp. z o.o, której główną częścią działalności jest realizacja projektów rozwojowych oraz innowacyjnych, jak również doradztwo w zakresie prawa żywnościowego, własności intelektualnej czy prawa nowych technologii. Spółka zajmuje się również obsługą administracyjną, tworzeniem dokumentacji projektowej czy kompleksową obsługą sprawozdawczą na rzecz klientów. Ponadto współtwórca Fundacji R&D Hub, która skupia się na dostarczeniu polskiemu społeczeństwu wiedzy na temat: innowacji, przemysłu 4.0, zero waste, gospodarki obiegu zamkniętego, rynku rolno-spożywczego i rolnictwa, społecznych i gospodarczych konsekwencji wprowadzenia modelu
niemarnowania żywności.
Kontakt: andrzej.skrobiszewski@rdhub.pl
andrzej.skrobiszewski@fundacjardhub.pl
https://rdhub.pl/
https://fundacjardhub.pl
W celu oszczędzania zasobów naturalnych ziemi oraz ograniczenia hodowli zwierząt ze względu na jej negatywny wpływ na środowisko, Unia Europejska opracowała strategię wprowadzania do masowej produkcji składników z tzw. wykazu novel food.
System HACCP to System Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (ang. Hazard Analysis and Critical Control Points).Głównym założeniem systemu jest zapewnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności za pomocą identyfikacji i oszacowania skali zagrożeń z punktu widzenia jakości zdrowotnej, jak również ryzyka wystąpienia zagrożeń na każdym etapie produkcji i dystrybucji żywności.
System GHP, to Dobra Praktyka Higieniczna (ang. Good Hygienic Practice), a system GMP, to Dobra Praktyka Produkcyjna (ang. Good Manufacturing Practice). Podobnie jak system HACCP, zostały one ustanowione na podstawie rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.
Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco: