Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

SIAL Paris potwierdza swój status wiodącego wydarzenia sektora spożywczego

Kategoria: Biznes

Targi SIAL Paris zamknęły swoje podwoje. Wyniki są niezwykle pozytywne: jest to pierwsza światowa impreza tej skali, która odniosła sukces i powróciła do rezultatów sprzed pandemii, biorąc pod uwagę zarówno liczbę odwiedzających, jak i wystawców. Targi gościły ponad 7 000 wystawców ze 127 krajów (90% spoza Francji) i odnotowały frekwencję zbliżoną do tej z edycji 2018 na poziomie 265 000 odwiedzjących. Jeszcze bardziej spektakularny jest odsetek odwiedzających spoza Francji (85% wizytoratu), w tym 50% gości stanowili importerzy/eksporterzy. Targi odwiedziło 8 000 top buyersów, których portfel zakupowy przedstawia wartość ponad 50 miliardów euro.

Targi dotrzymały wszystkich obietnic dotyczących ponownego połączenia przedstawicieli sektora i umocniły swoją pozycję jako najważniejszego spotkania biznesowego światowego sektora spożywczego.

Światowe spotkanie innowacji i dyplomacji spożywczej

Ta edycja, która rozpoczęła się po raz pierwszy w sobotę, była prawdziwym połączeniem składników, przepisów i smaków, globalną witryną sektora Planet Food skupiającą aktorów, wynalazców, producentów, przedsiębiorców, dystrybutorów i restauratorów.

To prawdziwe światowe laboratorium innowacji spożywczych ze wszystkimi jej składnikami. Przemysł spożywczy wykazał swoją odporność i niesamowitą zdolność do sprostania ogromnym wyzwaniom wykarmienia 10 miliardów ludzi do 2050 r., przy jednoczesnej ochronie planety i promowaniu etyki podkreśla Nicolas Trentesaux, dyrektor generalny Grupy SIAL Network. Spostrzeżenie, które współbrzmi ze słowami patrona targów, szefa kuchni *** Mauro Colagreco, który użył tej pięknej formuły: Historia ludzkości została zbudowana na wielkich marzeniach, które stały się rzeczywistością, a ostatecznie normą, dlatego ważne jest, aby nie przestawać marzyć.

Targi SIAL Paris to wyjątkowa i wszechstronna mieszanka doświadczeń w branży spożywczej. Sektory, które się liczą i które pozostają, nowe przestrzenie, młode firmy, które w przyszłości będą tworzyć sektor spożywczy we Francji, w Stanach Zjednoczonych, w Korei lub gdzie indziej. Prezentowane były zarówno produkty premium, produkty pochodzące z bardziej zrównoważonych trybów produkcji oraz bardziej dostępne oferty, aby sprostać konsumentowi, który chce jednocześnie sprawić sobie przyjemność, zadbać o swoje zdrowie i zwraca uwagę na swoją siłę nabywczą, podsumowała Audrey Ashworth, Dyrektor Targów SIAL Paris.

W ciągu 5 dni na targach odbyło się 120 oficjalnych wizyt międzynarodowych, obecnych było także 3 ministrów Republiki Francuskiej*, co dowodzi, że żywność i gastronomia są coraz ważniejszymi dźwigniami komunikacji między krajami i narzędziami dyplomacji.

Po raz pierwszy Włochy były najbardziej reprezentowanym krajem na Targach SIAL, z ponad 800 wystawcami, którzy promowali piękną, smaczną i łatwą do wykonania kuchnię. Podczas tegorocznej edycji odnotowano znaczącą frekwencję z krajów europejskich oraz bardzo silną obecność handlowców tureckich, amerykańskich, koreańskich i brazylijskich. Korea Południowa to nowy obszar ekspresji smaków, w którego pawilonie reprezentowane były 132 marki, prezentowane przez koreańskich szefów kuchni oraz znanego francuskiego szef kuchni Erica Trochon. Korea Południowa zdobyła także nagrodę SIAL Innovation Grand Prix w kategorii Pikantnych Produktów Spożywczych za liofilizowaną wersję dania będącego symbolem jej dziedzictwa kulinarnego: kimchi.

Own the change, tematyka silnie obecna w animacjach SIAL Innovation, SIAL Talks i SIAL Startup

Targi SIAL nie mogły mieć lepszego tematu przewodniego niż „OWN THE CHANGE”, który podkreśla to, co wszystkie podmioty wdrażają z zaangażowaniem w innowacje, produkcję, dystrybucję, konsumpcję w bardziej etyczny sposób. Sposób dla SIAL na prezentowanie scenariuszy przyszłości, które pomogą profesjonalistom przewidzieć, co będzie jutro, zarówno pod względem nowych składników i technologii, jak i oczekiwań konsumentów związanych ze zdrowiem, autentycznością, przejrzystością i zdrowym odżywianiem. 

Aby zwiększyć tę dynamikę, powstała nowa platforma BtoB CXMP umożliwiająca wymianę online między wystawcami i odwiedzającymi, która będzie kontynuowana także poza targami. Niezbędne narzędzie biznesowe w służbie profesjonalistów, które odnotowało już ponad 6 milionów odsłon. Ekipa Targów SIAL PARIS już rozpoczyna przygotowania do kolejnej edycji, która odbędzie się od 19 do 23 października 2024 r. i po raz kolejny zmobilizuje wszystkich profesjonalistów Planet Food do świętowania znaczącej rocznicy: 60-lecia targów!

Targi w Paryżu zamknęły swoje podwoje, ale pod koniec roku SIAL Network wciąż ma w zanadrzu 3 wspaniałe wydarzenia: SIAL Interfood Dżakarta, SIAL India w New Delhi i SIAL China w Szanghaju.

 

Autor:Promosalons Pologne - Międzynarodowe Targi Francuskie
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Kongresy i Targi

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.