Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Jak wyglądała będzie bardziej roślinna przyszłość? Konferencja Plant-Powered Perspectives

Kategoria: Biznes

Już  57,8% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, a 11% konsumentów w wieku 25-34 l. wybiera dietę roślinną. Konferencja Plant-Powered Perspectives, organizowana w ramach kampanii “Roślinniejemy”, ma zainicjować dyskusję na temat potencjału, jaki niosą ze sobą zmiany nawyków żywieniowych Polaków i ich wpływu na rynek spożywczy.

Jak zapowiadają organizatorzy, wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli branży FMCG i HoReCa – producentów i dystrybutorów żywności, przedstawicieli sieci handlowych, właścicieli restauracji i marketerów kulinarnych oraz osób, które myślą założeniu biznesu związanego z roślinnymi produktami lub daniami.

–  Najbardziej aktywne marki spożywcze na świecie łączy m.in. dostrzeganie zmieniających się trendów i aktywne reagowanie na nie, poprzez dopasowanie oferty do nowych zainteresowań konsumentów. Zależy nam, by firmy mądrze odpowiadały na zmieniające się potrzeby swoich grup odbiorców – z korzyścią dla przedsiębiorców, konsumentów i środowiska – mówi Maciej Otrębski, jeden z organizatorów konferencji, koordynator kampanii “Roślinniejemy” Bliskim nam tematem jest perspektywa przyszłości rynku spożywczego. CB insights podaje dietę roślinną i “mięso 2.0” (czyli mięso wytwarzane poprzez multiplikację komórek) jako kluczowe koncepcje rozwoju branży spożywczej – również te tematy staną się przedmiotem dyskusji podczas konferencji – dodaje.

Udział w konferencji jako prelegenci potwierdzili min. Honorata Jarocka z Mintel, Krzysztof Bożek właściciel sieci restauracji Krowarzywa, czy Nicole Rawling z The Good Food Institute. Podczas konferencji o rosnącej popularności produktów roślinnych opowiadać bedą także przedstawiciele Unilever Polska, międzynarodowej sieci Veganz oraz inni eksperci.

Organizatorzy wspólnie z HoReCa Business Club zaplanowali panel dyskusyjny, w którym eksperci będą rozmawiać na temat tego, jak mądrze odpowiadać na trendy oraz omówią najlepsze praktyki w tym zakresie. Swój udział w panelu potwierdził min. Łukasz Błażejewski z sieci Meat & Fit, Malka Kafka - założycielka Tel Aviv Food and Wine, czy Marcin Popielarz - szef kuchni restauracji Biały Królik.

Wydarzenie odbędzie się 4 października w Domu Innowacji Społecznych Marzyciele i Rzemieślnicy w Warszawie. Dołączyć do wydarzenia można rejestrując się pod linkiem.

https://plant-powered-perspectives.evenea.pl/ 

Szczegółowe informacje o wydarzeniu:

https://roslinniejemy.org/konferencja

O kampanii

Celem kampanii Roślinniejemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. Swoje działania Roślinniejemy opiera na badaniach rynku, społecznych ankietach oraz rzetelnej wiedzy z zakresu kuchni roślinnej i najnowszych światowych trendów. W ramach kampanii Roślinniejemy prowadzona jest także akcja “Roślinne poniedziałki” inspirowana ogólnoświatowym “Meatless Mondays”, której celem jest zachęcenie odbiorców do ograniczenia spożycia produktów odzwierzęcych raz w tygodniu.

https://roslinniejemy.org/

Autor: RoślinnieJemy

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.