Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Konferencja Plant-Powered Perspectives: o możliwych kierunkach, barierach systemowych i potrzebie innowacji w branży roślinnej

Kategoria: Biznes

To był ważny rok dla roślinnej branży spożywczej. W marcu odbył się pierwszy Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy, który był istotnym krokiem ku wyrównaniu szans roślinnych producentów na rynku. Na jego kształt ogromny wpływ mają również sieci handlowe, a te znacząco zwiększyły ofertę roślinnych zamienników. Z badań Mintel wynika, że Europa zajmuje pierwsze miejsce, jeśli chodzi o produkcję innowacyjnych zamienników mięsa. To jednak nie oznacza, że sektor roślinny może spocząć na laurach.

O systemowych barierach stojących przed producentami żywności, żywieniu masowym, kierunkach, w których może rozwijać się segment roślinny będziemy rozmawiać na Konferencji Plant-Powered Perspectives organizowanej przez RoślinnieJemy 19 i 20 października w Warszawie.

Organizatorzy konferencji zwracają uwagę na to, że z jednej strony słyszy się pesymistyczne opinie o końcu roślinnego trendu, z drugiej najwięksi producenci żywności stawiają na rozszerzanie swojej oferty o roślinne produkty, a rozwój technologii pozwala na coraz śmielsze wizje z jedzeniem w roli głównej. Transformacja systemu żywności nabiera wyraźniejszych kształtów, więc wymiana doświadczeń, pomysłów i współpraca mogą okazać się kluczowe w budowaniu roślinnej przyszłości.

Podczas szóstej edycji konferencji przyjrzymy się roślinnej działalności największych podmiotów branży spożywczej, nowym technologiom i innowacyjnym rozwiązaniom wykorzystywanym przy produkcji alternatyw białka, ale też przemianie w nawykach żywieniowych Polaków i podejściu do tradycyjnych roślinnych źródeł białka takich jak nasiona strączkowe i tofu.

Tradycyjnie odbędzie się też Plant-Powered Pitching - przestrzeń dla nowych, innowacyjnych start-upów, których twórcy będą mogli przedstawić swoje produkty branżowej publiczności oraz zdobyć finansowanie na rozwój produkcji.
Zapisy ruszą już wkrótce: informacje o nich będzie można znaleźć na kanałach social media RoślinnieJemy oraz foodtech.ac, partnera Pitchingu.

O kampanii RoślinnieJemy

RoślinnieJemy to biznesowo-społeczna kampania, której celem jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji w procesie wdrażania oraz promowania roślinnych produktów i dań.

Bilety na konferencję można kupić na stronie Eventory:

https://eventory.cc/event/ppp-2023
Ramowy program Plant-Powered Perspectives jest dostępny na stronie wydarzenia:

https://konferencje.roslinniejemy.org/ppp-2023

Autor:Plant-Powered Perspectives 2023
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Kongresy i Targi Plant-based

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.