Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Kongres Światowy Dzień Mięsa – World Meat Day - już 29 października

Kategoria: Biznes

Już za niecałe dwa tygodnie Warszawa stanie się centrum międzynarodowej branży mięsnej podczas Kongresu Światowy Dzień Mięsa – World Meat Day. To pierwsze tego typu wydarzenie, które zjednoczy sektor mięsny z całego świata, tworząc platformę do wymiany poglądów, wypracowania globalnych rozwiązań oraz celebracji branży. Punktem kulminacyjnym Kongresu będzie podpisanie Deklaracji ustanawiającej Światowy Dzień Mięsa (World Meat Day) przez przedstawicieli sektora mięsnego
z Polski i z zagranicy.

Światowy Dzień Mięsa to nowa inicjatywa, która ma na celu zjednoczenie i celebrację branży mięsnej na poziomie globalnym. - Branża mięsna odgrywa kluczową rolę w globalnym przemyśle spożywczym, ale brakowało dotąd święta, które reprezentowałoby jej interesy i sukcesy. Ustanowienie Światowego Dnia Mięsa ma na celu podkreślenie znaczenia tego sektora dla konsumentów i gospodarki na całym świecie – zapowiada Jacek Strzelecki, prezes zarządu Związku POLSKIE MIĘSO.

W odpowiedzi na globalne wyzwania

Wzrost populacji ludzi, zmiany klimatyczne oraz zmieniające się preferencje konsumentów stawiają nowe wyzwania przed producentami w branży mięsnej zarówno w Polsce, jak i za granicą. Podczas nadchodzącego Kongresu uczestnicy będą mieli okazję podyskutować o wyzwaniach i możliwościach rozwoju branży, zwłaszcza w kontekście współczesnych zmian rynkowych i technologicznych. Swój udział zapowiedzieli goście m.in. z Chin, Irlandii, Belgii, Hiszpanii, Austrii, Francji, Niemiec i Czech.

Jednym z ważnych tematów, które pojawią się na Kongresie, jest przyszły potencjał produkcyjny
i eksportowy Ukrainy. Wymiana wiedzy i doświadczeń między polskimi oraz ukraińskimi specjalistami będzie kluczowa, by wspólnie budować silne więzi handlowe i odpowiednio reagować na możliwe zagrożenia.

Współpraca handlowa z Chinami – nowe możliwości

Kolejnym istotnym tematem kongresu będzie nowa koncepcja handlowa „Jedwabny Szlak handlu mięsem pomiędzy Europą Środkową a Chinami”. Projekt ten zakłada stworzenie w Polsce platformy handlowej – Agrohubu – która umożliwi polskim firmom bezpośrednią współpracę z chińskimi partnerami.

A.I., czyli zmiana przemysłu mięsnego na dobre

W programie Kongresu znalazł się także temat sztucznej inteligencji w przemyśle mięsnym. Uczestnicy podyskutują o innowacyjnych rozwiązań technologicznych i możliwościach zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w hodowli, przetwórstwie i dystrybucji mięsa, które mogą zrewolucjonizować produkcję w Polsce, jak i na świecie.

Związek POLSKIE MIĘSO – główny organizator wydarzenia – obchodzi w tym roku 30-lecie działalności, co czyni Kongres doskonałą okazją do podsumowania dotychczasowych sukcesów polskiego sektora mięsnego, który stał się jednym z liderów w Europie. - Kongres Światowy Dzień Mięsa – World Meat Day to nie tylko doskonała okazja do przedstawienia polskich osiągnięć, ale także szansa na rozmowy o przyszłości branży, zacieśnienie współpracy między podmiotami z całego świata, promowanie innowacji i nowych technologii – podsumowuje Jacek Strzelecki.

Więcej informacji na stronie www.swiatowydzienmiesa.pl.

 

Wybierz temat: Kongresy i Targi Przemysł mięsny

Autor: FoodFakty Portal

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.