Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Lidl opracowuje pierwszy standard bioróżnorodności dla rolnictwa konwencjonalnego w ramach GLOBALG.A.P.

Kategoria: Biznes

Wspólnie z partnerami Lidl opracowuje pierwszy standard rolniczy skoncentrowany na bioróżnorodności dla konwencjonalnej produkcji owoców i warzyw. Standard będzie dostępny dla wszystkich producentów Lidla w Europie, jako rozszerzenie aktualnego standardu GLOBALG.A.P, zgodnie z którym funkcjonują wszyscy dostawcy owoców i warzyw do sklepów Lidl Polska. Prace potrwają do końca 2021 roku.

Każdego dnia dostarczając klientom żywność oraz najpotrzebniejsze produkty, firma Lidl Polska jest świadoma swojej odpowiedzialności za ochronę ekosystemów. Utrata bioróżnorodności stanowi egzystencjalne zagrożenie dla ekosystemów, dlatego rozwijając pierwszy standard bioróżnorodności dla rolnictwa konwencjonalnego, Lidl przyczynia się do jej ochrony.

Lidl współpracuje z uznanymi międzynarodowymi ekspertami w dziedzinie zrównoważonych systemów żywnościowych i rolnictwa. Partnerami sieci są: Sustainable Food Systems (SFS) – w roli lidera projektu, jak również Global Nature Fund (GNF), Bioland, przedstawiciele producentów rolnych, organizacji pozarządowych oraz uniwersyteccy. Wielostronne zaangażowanie partnerów uwzględnia różne punkty widzenia. Rozszerzony standard rolniczy GLOBALG.A.P., jest opracowywany dla wszystkich uczestników rynku, od producentów po dystrybutorów.

Międzynarodowy standard GLOBALG.A.P. obejmuje dobre praktyki rolnicze dla wszystkich form produkcji rolnej. Dzięki rozszerzeniu standardu o aspekt bioróżnorodności (biodiversity) producenci owoców i warzyw będą mogli w ramach corocznego audytu skontrolować swoje praktyki rolnicze pod kątem ochrony bioróżnorodności, podkreślić swoje zaangażowanie oraz zainspirować innych uczestników rynku.

Lidl Polska podkreśla także swoją rolę innowatora w zakresie budowania asortymentu owoców
i warzyw. Sieć jako pierwsza wprowadziła do oferty owoce i warzywa znakowane naturalnym światłem – bio seler, bio pietruszkę, bio marchew oraz bio awokado, co przyczyniło się do „rozpakowania” bio artykułów z plastikowych opakowań. Na „Ryneczku Lidla” znajdziemy także specjalny asortyment dedykowany najmłodszym klientom, w tym słodkie jabłka grójeckie odmiany royal gala, banany w mniejszym rozmiarze dla dzieci, minimarchewki oraz słodkie minipapryczki bezpestkowe – wszystko dostosowane do mniejszych apetytów i mniejszych rączek. Lidl pioniersko wprowadził także bio ziemniaki i bio cebulę w ekologicznych, biodegradowalnych opakowaniach oraz sklasyfikował rodzaje ziemniaków zgodnie z przeznaczeniem, tak aby ułatwić klientom zakup (ziemniaki do pieczenia, ziemniaki mączyste, ziemniaki sałatkowe, ziemniaki do gotowania). Sieć Lidl Polska może się także poszczycić, że wypromowała na rynku polskim takie artykuły jak – pomidory czekoladowe, pomidory żółte, pomelo czerwone, sałatę masłową w doniczce, bio czosnek czy bio zioła różnego rodzaju i wiele innych.

Autor:Informacja prasowa LIDL
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Wybierz temat: Dieta i zdrowie Eko Owoce i warzywa

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.