Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Rynek napojów jest bardzo nasycony, potrzebuje powiewu świeżości.
Standardowe produkty, które znamy wszyscy od lat zalegają na półkach. Krążymy wokół tych samych składów i smaków. Potrzebujemy odrobiny nowego szaleństwa. Czegoś nowego i niestandardowego.
Podczas wykładu dowiesz się:
- Co obecnie nowego dzieje się na rynku napojowym,
- Jakie są najnowsze kierunki rozwoju rynku,
- O nowych napojach funkcjonalnych z teksturą,
- O Fruktomanii, napoju wpisującym się w najnowsze trendy rynku napojów,
Przygotowany materiał do prezentacji zawiera informacje bazujące na wiedzy i doświadczeniu analitycznym oraz realizowanych projektach PPH Ewa Bis w zakresie innowacyjnych napojów z teksturą, w ramach współpracy z firmą Zentis.
Firma Ewa-Bis została założona w 1987 roku w Warszawie. Założycielem firmy i Członkiem Zarządu jest Marek Marzec. Ewa-Bis należy do Ewa-Bis Group działającej w kilku gałęziach biznesu.
Najważniejszym kierunkiem działalności jest eksport świeżych i mrożonych warzyw i owoców. W ofercie firmy można również znaleźć soki NFC, koncentraty oraz produkty FMCG. Zapewniamy zarówno produkty konwencjonalne jak i ekologiczne.
Sprzedajemy nasze produkty do państw członkowskich UE, Afryki, Azji i Ameryki Północnej. Współpracujemy z sieciami handlowymi i dystrybucyjnymi, przetwórcami oraz hurtowniami.
V Kongres Bezpieczeństwa Żywności
Trendy na rynku napojów zostaną omówione podczas V Kongresu Bezpieczeństwa Żywności 6 listopada, w Warszawie przez Mariusza Nagrockiego z firmy PPH EWA BIS.
Zapisy oraz pełen harmonogram dostępne na stronie: http://foodcongress.org/
Przeczytaj także
W okresie znacznego wzrostu liczby ludności oraz różnorodności pakowanych produktów obserwowane jest istotne zwiększenie wykorzystania materiałów opakowaniowych z tworzyw sztucznych. Całkowite zużycie tworzyw sztucznych w Europie w 2016 r. wyniosło blisko 50 mln ton, z czego tworzywa zastosowane...
Jednym z problematycznych etapów w przypadku produktów świeżych – mięs, warzyw i innych – jest proces analityczny, który ze względu na krótki okres przydatności wyrobów do spożycia musi być maksymalnie skompaktowany w czasie. Istotne w tym wypadku jest zastosowanie jak najmniej czasochłonnych i jak najdokładniejszych technik analitycznych...
Obowiązek identyfikowalności (z ang. traceability) w łańcuchu dostaw nie jest nowością, szczególnie dla takich branż jak: żywność, kosmetyki czy farmaceutyki. Jednak firmy sektora FMCG nie zawsze radzą sobie ze spełnieniem tego wymogu. Często, w sytuacji, gdy należy wycofać określoną partię produktów z rynku, ponieważ okazała się partią o stwierdzonej negatywnej jakości zdrowotnej...