Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Menu

Menu

Facebook Twitter LinkedIn

Reklama napojów alkoholowych - Abstrakt artykułu

Kategoria: Biznes, Prawo Żywnościowe

Z uwagi na to, że reklama napojów alkoholowych podlega bardzo wielu szczegółowym ograniczeniom i zakazom zapewnienie zgodności z prawem konkretnej kampanii reklamowej jest niejednokrotnie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Nie każdy sobie z nimi radzi, czy nawet jest świadomy potencjalnych zagrożeń oraz sankcji w przypadku stwierdzenia niezgodności takiej reklamy. Co zatem można i o czym warto pamiętać reklamując napoje alkoholowe przedstawiam poniżej w formie pytań i odpowiedzi.

Z pełnej wersji artykułu dowiesz się

- co jest napojem alkoholowym?

- co  należy rozumieć przez reklamę napoju alkoholowego?

- czy promocja napojów alkoholowych jest tym samym co ich reklama?

- jakie są podstawowe wymogi każdej reklamy napojów alkoholowych?

- na czym polega zakaz reklamy napojów alkoholowych?

- jakie są wyjątki zakazu reklamy?

- jakie są szczególne wymogi dla formy reklamy napojów alkoholowych?

- jakie są możliwe sankcje?

- czy są planowane jakieś zmiany?

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: REKLAMA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • LEX Scan - miesięczny raport zmian w prawie żywnościowym wraz z krótkim komentarzem
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl

Wybierz obszar: Prawo żywnościowe Przemysł napojowy

Autor: Patryk Kalinowski

Patryk Kalinowski

Centrum Prawa Żywnościowego A. Szymecka-Wesołowska, D.Szostek sp.j.

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

Zapisz się do newslettera

Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!

Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:

Zapisz się
Facebook Twitter LinkedIn