Bezpieczeństwo żywności i żywienia - komentarz
Centrum Prawa Żywnościowego
Z uwagi na to, że reklama napojów alkoholowych podlega bardzo wielu szczegółowym ograniczeniom i zakazom zapewnienie zgodności z prawem konkretnej kampanii reklamowej jest niejednokrotnie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Nie każdy sobie z nimi radzi, czy nawet jest świadomy potencjalnych zagrożeń oraz sankcji w przypadku stwierdzenia niezgodności takiej reklamy. Co zatem można i o czym warto pamiętać reklamując napoje alkoholowe przedstawiam poniżej w formie pytań i odpowiedzi.
Z pełnej wersji artykułu dowiesz się
- co jest napojem alkoholowym?
- co należy rozumieć przez reklamę napoju alkoholowego?
- czy promocja napojów alkoholowych jest tym samym co ich reklama?
- jakie są podstawowe wymogi każdej reklamy napojów alkoholowych?
- na czym polega zakaz reklamy napojów alkoholowych?
- jakie są wyjątki zakazu reklamy?
- jakie są szczególne wymogi dla formy reklamy napojów alkoholowych?
- jakie są możliwe sankcje?
- czy są planowane jakieś zmiany?
Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem:
STREFA MANAGERA: REKLAMA NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:
>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<
Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl
Polecane produkty
Centrum Prawa Żywnościowego
Centrum Prawa Żywnościowego
Centrum Prawa Żywnościowego
Strefa Managera to unikalne narzędzia przyczyniające się do zwiększania wiedzy managerów i efektywności ich decyzji. Specjaliści FoodFakty samodzielnie i we wpółpracy z ekspertami Partnerów projektu sukcesywnie rozwijają ofertę strefy.
To comiesięczna analiza wszystkich przypadków produktów niebezpiecznych zgłoszonych do systemu RASFF, przegląd analiz ryzyka EFSA, zestawienie nowych limitów prawnych pozostałości w żywności EU-LEX, podsumowanie nowych przypadków zafałszowań, najciekawsze case study.
Miesięczne raporty FoodFakty LEX SCAN dostępne w formie inteligentnych plików Excel - zmiany krajowych i unijnych aktów prawnych.