Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Too Good To Go rozpoczyna działania w nowych segmentach i rozszerza współpracę z siecią Carrefour

Kategoria: Biznes

Październik to zdecydowanie miesiąc podboju nowych segmentów dla Too Good To Go. Właśnie teraz po udanym pilocie z siecią Carrefour, kolejne 12 sklepów na terenie Warszawy i Krakowa przyłącza się do Pogromców Marnowania Jedzenia. Jest to ostatni krok przed wdrożeniem wszystkich sklepów na terenie Polski. Pilot okazał się ogromnym sukcesem, w ciągu niespełna miesiąca Carrefour uratował przed zmarnowaniem 1042 paczki-niespodzianki. To idealny przykład jak skutecznym narzędziem jest aplikacja dla sieci handlowych.

Jednak to nie koniec dobrych wiadomości. Dobrze wiemy, że nikt nie lubi wyrzucać jedzenia. Niestety czasem nawet najlepsze planowanie, nie jest w stanie ustrzec nas przed marnowaniem, szczególnie w tak niestabilnych czasach. Bardzo trudno przewidzieć zachowania klientów i dobrze oszacować zapotrzebowanie. To wszystko sprawia, że w Polsce marnuje się rocznie 9 milionów ton żywności, a najczęściej wyrzucanym produktem jest niestety pieczywo, które musi być wypiekane na świeżo każdego dnia. Dlatego też do rewolucji w niemarnowaniu dołączają piekarnie Gorąco Polecam z markami Gorąco Polecam Nowakowski i Gorąco Polecam Piekarnia oraz lider mrożonych wyrobów piekarniczych – Aryzta. Są to pierwsi duzi gracze segmentu piekarni współpracujący z Too Good To Go.

To dla mnie bardzo ekscytujący moment, Too Good To Go wypływa na coraz szersze wody w Polsce. Każdy miesiąc przynosi nam współpracę z nowymi dużymi partnerami z dotąd nieodkrytych segmentów. Tym razem rozpoczynamy naszą przygodę z dużą ogólnopolską siecią i producentem pieczywa, które trafia na nasze stoły każdego dnia, a jest najczęściej marnowanym w Polsce produktem. Teraz mamy szansę zmienić tę sytuację! – komentuje Anna Kurnatowska, Country Managerka Too Good To Go.

Świat zmienia się na naszych oczach – nie zawsze na dobre. Przedsiębiorcy powinni to zauważyć i zrozumieć, a następnie wyciągnąć z tego wnioski. Wraz ze światem zmieniają się bowiem konsumenci – coraz bardziej świadomi takich kwestii jak marnotrawstwo jedzenia, wody czy energii. W markach Gorąco Polecam i Bakery rozumiemy ten proces. Sami, na co dzień, staramy się działać w sposób… oszczędny, wybierając nieprzetworzone, naturalne i zdrowe produkty. Cieszymy się, że z Too Good To Go możemy zrobić jeszcze więcej. Tego racjonalnego i rozsądnego dobra już nikt nie zatrzyma. - dodaje Bartłomiej Rychcik, zarządzający markami Gorąco Polecam i Bakery.

Marnowanie żywności to jedno z największych wyzwań współczesnego świata. W Polsce rocznie na wysypisku ląduje 9 mln ton jedzenia, co z wynikiem 247 kg na osobę, plasuje nas na 5. miejscu wśród krajów Unii Europejskiej (Banki Żywności, 2019). Niestety wraz z wyrzucanym jedzeniem, marnowane są także surowce zużyte w procesie produkcji, takie jak woda, która została zużyta na potrzeby produkcji żywności. Każdy wyrzucony kilogram chleba to zmarnowane ok. 1 608 litrów wody.

Too Good To Go to intuicyjne narzędzie pozwalające codziennie aktywnie włączać się w walkę z marnowaniem żywności. Każda uratowana paczka-niespodzianka, to ekwiwalent 2,5 kg niezmarnowanej emisji CO2. Do tej pory użytkownicy aplikacji uratowali 342 tysiące posiłków, a co za tym idzie, równowartość emisji, jakie wyemitowałby samolot lecący z Warszawy do Londynu, pokonując tę trasę 2469 razy.

Wybierz temat: Dieta i zdrowie Przemysł piekarski

Autor:Too Good To Go
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.