Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na 2. konferencję „Jak wzmocnić brandy? Projektowanie i produkcja innowacyjnego opakowania”, która odbędzie się 16 maja br. w sali konferencyjnej C w Centrum Expo XXI w Warszawie. Konferencja organizowana jest przy wsparciu firm MERCK, Reprograf-Grafikus i SCORPIO, partnerem wydarzenia jest spółka Multifol. Konferencja jest forum wymiany doświadczeń pomiędzy właścicielami marek, projektantami, agencjami reklamowymi, producentami opakowań, etykiet i materiałów promocyjnych oraz ich dostawcami.
Program wydarzenia zapowiada się niezwykle interesująco.
O konieczności dokonania wyboru między podążaniem marki za średnią w danej kategorii a budowaniem własnej tożsamość i historii ze świadomością ryzyka porażki opowie Dorota Kałowska. Prelegentka podpowie także, co zrobić, aby dobrze przygotować strategię opakowaniową, by tej porażki uniknąć. Robert Lis i Maciej Sawina opiszą wyzwania, jakie stoją przed branżą FMCG w obliczu rozwoju handlu internetowego oraz wspólnie ze słuchaczami zastanowią się, jak w nowej sytuacji projektować opakowania, jaką strategię postępowania przyjąć. A może trzeba zmienić myślenie o samym produkcie?
Temat digitalizacji w handlu podejmie także Joanna Kwiczor, która w swoim wystąpieniu odpowie m.in. na pytania: co oznacza digitalizacja dla designu opakowań, jak przejąć kontrolę nad wizerunkiem produktów w internecie, jak poprawić konwersję i sprzedaż produktów w e-commerce i jak się przygotować na dyktat nowych technologii. Maciej Pierzchalski poruszy zagadnienie wielokierunkowej komunikacji pomiędzy klientem, agencją reklamową i drukarnią oraz komunikacji wewnątrz firm w procesie produkcji opakowania. Opowie także, jak wspomaganie komputerowe w trakcie takiej komunikacji „internetowej” ułatwi certyfikację podczas audytów wymaganych np. przez firmy farmaceutyczne. Daniel Cedzyński wskaże pięć kluczy do zachowania spójności i rozpoznawalności marki.
Tomasz Bosak nawiąże do swojego wystąpienia podczas pierwszej edycji konferencji – tzw. drukowania RGB jako sposobu na przyciągnięcie uwagi klienta. Drugą część prezentacji poświęci zaś innowacyjnym sposobom ochrony własności marki. O spójnym i czytelnym systemie identyfikacji dla leków na receptę, korzyściach posiadania księgi znaku i standaryzacji systemu opakowań dla leków, skutecznym brandingu dla farmacji opowie Joanna Roszkowska. Doradzi także, jak zbudować wyróżniającą się markę w segmencie leków OTC i w segmencie RX oraz w jaki sposób dzięki opakowaniom zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku farmaceutycznym.
Regulacje prawne mające na celu przekształcenie dotychczasowego modelu gospodarki na gospodarkę o obiegu zamkniętym w najbliższej przyszłości znacząco wpłyną na sektor opakowań. Zagadnienie transformacji przemysłu opakowań w kierunku GOZ oraz doskonalenia funkcji opakowań poruszy w swoim wystąpieniu Wacław Wasiak. Natomiast Marta Krawczyk odpowie na pytanie, czy jest możliwy kompromis między innowacjami w opakowaniach a rozszerzoną odpowiedzialnością producenta.
Mecenas Maurycy Organa wyjaśni słuchaczom różnicę między brandem a marką i przedstawi podstawy prawne ich ochrony, a Piotr Seges i Zbigniew Grzeszczuk przybliżą zagadnienia związane z własnością marki oraz jej wartością.
Warunki udziału w konferencji:
Koszt udziału w konferencji przy rejestracji do 8 maja 2019 r.:
- dla właścicieli marek, projektantów, agencji reklamowych i drukarń
300 zł + VAT 23% (369 zł brutto/osobę);
- dla dostawców materiałów, maszyn i urządzeń do produkcji opakowań, etykiet i materiałów promocyjnych oraz pozostałych zainteresowanych
500 zł + VAT 23% (615 zł brutto/osobę).
Cena obejmuje:
udział w konferencji, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowy program konferencji i formularz rejestracyjny na stronie
W przypadku wszelkich pytań prosimy o kontakt: 42 6871292, 601979668, biuro@swiatdruku.eu.
Przeczytaj także
Biodegradowalne opakowania, biohacking i żywność funkcjonalna dla osób starszych – to tylko niektóre z zapowiadanych przez ekspertów trendów żywnościowych na 2019 rok. Agencje badawcze i specjaliści ds. tendencji rynkowych podpierają swoje prognozy wieloletnim doświadczeniem w śledzeniu wiodących trendów w branży oraz badaniu preferencji konsumenckich.
Przedstawiamy Państwu wybrane elementy kilku globalnych raportów na temat trendów rynku żywności i produktów żywnościowych zaprezentowanych na konferencji organizatorów największych targów żywności na świecie SIAL, które odbędą się w dniach 21-25 października 2018 w Paryżu.
Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję „Jak wzmocnić brandy”, organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy, która odbędzie się 27 marca 2018 r. w godz. 9.00–16.30 w Centrum...