Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Probiotyki w żywności. Prawne aspekty znakowania produktów zawierających bakterie probiotyczne. Trendy i oczekiwania konsumenckie, nowe i efektywne sposoby komunikacji konsumenckiej

Kategoria: Składniki Żywności

Wstęp

Spożycie probiotyków i produktów zawierających probiotyki systematycznie rośnie, konsumenci w coraz większym stopniu dostrzegają rolę wspomagania układu pokarmowego wpływającego na jakość życia i jego wpływ na zdrowie całego organizmu. Jak jednak wyróżnić swój produkt na konkurencyjnym rynku i go prawidłowo oznakować w sytuacji niesprzyjających rozwiązań prawnych.

Treść

Spożycie probiotyków i produktów zawierających probiotyki systematycznie rośnie, konsumenci w coraz większym stopniu dostrzegają rolę wspomagania układu pokarmowego wpływającego na jakość życia i jego wpływ na zdrowie całego organizmu. Jak jednak wyróżnić swój produkt na konkurencyjnym rynku i go prawidłowo oznakować w sytuacji niesprzyjających rozwiązań prawnych.

Na to pytanie odpowiada dwóch ekspertów, pierwszy w obszarze komunikacji i marketingu produktów probiotycznych, Dyrektor Marketingu CEE w firmie Chr. Hansen Pani Monika Milej, oraz Kierownik Działu Konsultacyjno-Prawnego firmy Mérieux NutriSciences ( Silliker Polska ), ekspert prawa żywnościowego UE i znakowania środków spożywczych Pani Romualda Dolińska.

Webinarium

Udostępnione webinarium przedstawia warunki prawidłowego podejścia do znakowania produktów zawierających prebiotyki, przedstawia wnioski europejskiego badania konsumenckiego produktów probiotycznych oraz prezentuje kilka zakończonym sukcesem kampanii komunikacyjnych produktów mleczarskich z probiotykami.

Część 1  – Konsument, Marketing, Komunikacja

- Definicja probiotyków wg WHO, FAO

- Świadomość konsumentów na temat probiotyków

- Dlaczego konsumenci sięgają po produktu z probiotykami

- Rola zindywidualizowanego podejścia ( segmentacji ) do konsumentów dla producenta

- Case study – zakończone sukcesem kampanie komunikacyjne produktów mleczarskich – Zuzu Bifidus oraz produktu firmy Valio zawierającego LGG

- Rola logotypów szczepów probiotycznych

Część 2 – (od ok 12 minuty) aspekty prawne znakowania produktów.

- Wymagania prawne dotyczące znakowania probiotyków i produktów zawierających probiotyki

- definicje i stan prawny

- akty prawne regulujące kwestie znakowania produktów z probiotykami

- oświadczenia „zawiera probiotyki”, zawiera probiotyczne bakterie”

- opinie Efsa i rozporządzenia komisji

- prawidłowe oznakowanie produktów zawierających szczepy bakterii probiotycznych

- prawidłowe sposoby na oświadczenia zdrowotne na produktach zawierających bakterie probiotyczne

Zaproszenie do wysłuchania

Udostępnione webinarium w wymiarze kilkudziesięciu minut oczywiście nie wyczerpuje tematyki, jak również w niewielkim ułamku pozwala na przekazanie szerokiej wiedzy na temat tematyki probiotyków obu ekspertom, którzy podają w materiale dane kontaktowe i służą dalszą pomocą w rozwiązywaniu ewentualnych potrzeb w tym zakresie.

WEBINARIUM: Probiotyki w żywności. Prawne aspekty znakowania produktów zawierających bakterie probiotyczne. Trendy i oczekiwania konsumenckie, nowe i efektywne sposoby komunikacji konsumenckiej

Serdecznie zapraszamy, dostęp bezpłatny po rejestracji.

Autor:FoodFakty
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Webinarium przygotowane przez:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.