Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Warunki posługiwania się oznaczeniem „Produkt polski” - Abstrakt artykułu

Kategoria: Prawo Żywnościowe

W dzisiejszym świecie coraz częściej zwraca się uwagę na jakość żywności i jej wpływ na zdrowie. Modne staje się propagowanie produktów jak najmniej przetworzonych, bardziej naturalnych, a często także o konkretnym pochodzeniu. Pochodzenie żywności i jej składników wydaje się być istotnym wyróżnikiem decydującym o postrzeganiu danego produktu przez odbiorców. Wybieranie produktów wytwarzanych w danym kraju czy też lokalnie – blisko miejsca zamieszkania może być także przejawem zachowań patriotycznych i wyrazem troski o rodzimą gospodarkę, a nawet o środowisko. Im bliżej zlokalizowane są surowce niezbędne do produkcji, tym mniejsze obciążenie dla przyrody związane ze skutkami procesów logistycznych. A jak się mają te trendy do przepisów prawa żywnościowego?

 
Czy kraj pochodzenia ma znaczenie dla konsumenta? A pochodzenie z Polski – czy jest lepsze? Kiedy można wyróżnić produkt informacją „Produkt polski” i o czym należy pamiętać stosując to oznaczenie? I czy wymóg dotyczący wskazania pochodzenia składnika podstawowego może mieć znaczenie dla „Produktu polskiego”? Odpowiedzi na pytania znajdą Państwo w artykule.
 
 
Źródło grafiki: https://www.gov.pl/web/produktpolski/jak-rozpoznac-polskie-produkty-spozywcze 
 

Pełna wersja artykułu dostępna jest wyłącznie w Strefie Managera pod adresem: 

STREFA MANAGERA: WARUNKI POSŁUGIWANIA SIĘ OZNACZENIEM „PRODUKT POLSKI”

 

 W Strefie Managera dodatkowo znajdziesz:

  • Raporty Food Risk
  • Opracowania Prawne naszych Ekspertów
  • Tablicę Managera Food Fraud i Food Risk
  • Dedykowane webinaria, szkolenia, warsztaty – śledź nowe elementy wpisując w pole szukaj Strefa Managera

>> Więcej o STREFIE MANAGERA <<

Zadzwoń +48 501 370 590 lub napisz strefamanagera@foodfakty.pl

Wybierz temat: Prawo żywnościowe

Autor: Joanna Olszak

Joanna Olszak

Doradca ds. Prawa Żywnościowego IGI Food Consulting Pasjonatka prawa żywnościowego, wieloletni praktyk, skuteczny trener. Autorka licznych publikacji w prasie branżowej. 13 lat doświadczenia w realizacji projektów doradczych i szkoleniowych:

skutecznie rozwiązuje problemy ze stosowaniem prawa żywnościowego
efektywnie i atrakcyjnie przekazuje wiedzę popartą praktyką
wspiera firmy spożywcze w szukaniu rozwiązań bieżących problemów
Dzięki wiedzy, doświadczeniu i zaangażowaniu potrafi skutecznie doradzać Klientom w ich codziennej pracy i zapewnić im bezpieczne funkcjonowanie w branży. Specjalizuje się w zadaniach z zakresu:

oceny treści etykiet i reklam
oceny poprawności składu produktów
interpretacji przepisów prawa żywnościowego.

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.