Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Każdy lubi śledzić trendy. Ale tylko te trendy mają znaczenie, które można odnieść do własnych produktów i które mają trwały wpływ na własny biznes. Mimo, że poniższy artykuł dotyczy głównie rynku amerykańskiego wydał nam się bardzo wartościowy i serdecznie zachęcamy do lektury, ze względu na obszerność podzieliliśmy całość na kilka części, które będą publikowane w kolejnych tygodniach.
Pytania, które trzeba sobie zadać, oceniając trendy, chcąc za nimi podążać, obejmują:
Pełna treść dostępna po zalogowaniu się na darmowym koncie Czytelnika FoodFakty
Załóż kontoPrzeczytaj także
Żywność funkcjonalna co prawda nie ma prawnej definicji, ale pojęcie jest szeroko wykorzystywane i wzbudza niemalejące zainteresowanie konsumentów i przemysłu. Przedstawiamy trendy na 2020 dla rynku US.
Żywność funkcjonalna co prawda nie ma prawnej definicji, ale pojęcie jest szeroko wykorzystywane i wzbudza niemalejące zainteresowanie konsumentów i przemysłu. Przedstawiamy trendy na 2020 dla rynku US.
Produkty pochodzenia roślinnego i produkty funkcjonalne zyskują coraz większą popularność na rynku, w związku z czym składniki związane z tymi produktami również zyskują coraz większe zainteresowanie producentów...
Zgodnie z ankietą przeprowadzoną wśród liderów branży dowiadujemy się, jakie są przewidywania i trendy w nadchodzącym 2020 według managerów branży spożywczej.
Spożycie probiotyków i produktów zawierających probiotyki systematycznie rośnie, konsumenci w coraz większym stopniu dostrzegają rolę wspomagania układu pokarmowego wpływającego na jakość życia i jego wpływ na zdrowie całego organizmu.