Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Targi Packaging Innovations - nowy wymiar spotkań branżowych

Kategoria: Biznes

Kilkanaście godzin warsztatów i prezentacji, dwie konferencje, wystawa unikatowych puszek WOŚP z ostatnich 22 lat, czy innowacyjne rozwiązania tj. druk światła. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się w dniach 1-2 kwietnia 2020 roku w EXPO XXI Warszawa, są przykładem na to, jak dynamicznie zmienia się branża targowa. Zachowując swój specjalistyczny charakter łączy biznes z wiedzą.

Warsztaty i prezentacje w strefach workShops

Równie ważne jak stoiska targowe są szkolenia i warsztaty. Na Targach Packaging Innovations organizowane są one przez dwa dni w dwóch strefach workShops. Największym zainteresowaniem cieszą się case studies z konkretnymi rozwiązaniami. Spotkania prowadzą cenieni specjaliści. Chętnie dzielą się wiedzą i po każdym wystąpieniu zachęcają do dyskusji. Targi poruszają najbardziej aktualne tematy. Podczas nadchodzącej edycji wysłuchamy m.in.: Konrada Nowakowskiego z Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań, który odpowie na pytanie – czy papier jest synonimem ekologicznego opakowania? Podczas prezentacji Roberta Sieńko z firmy 3m projekt Sp. j. poznamy najlepsze przykłady materiałów POS z polskiego i europejskiego rynku. Pierwszego dnia ciekawie zapowiada się Forum Przedsiębiorców Branży Opakowań.

Konferencje: LabelInnovations oraz Packaging Revolutions

Kilkanaście godzin warsztatów z ekspertami to nie wszystko. Podczas Packaging Innovations odbędą się aż dwie konferencje. Pierwszego dnia firma Etigraf Etykiety.pl zaprasza na LabelInnovations - spotkanie z ekspertami, które otwiera nowe perspektywy w świecie etykiet i opakowań. Drugiego dnia będzie można uczestniczyć w konferencji Packaging [R]evolutions organizowanej przez firmą Aniflex oraz Targi w Krakowie. Wśród omawianych tematów pojawią się te związane z najnowszymi osiągnięciami z zakresu projektowania i produkcji „ekologicznych” etykiet i opakowań. Podczas jednej z prezentacji zostanie przedstawione innowacyjne rozwiązanie niemieckiej firmy Inuru, która na opakowaniach i etykietach drukuje… światło.

10 stref tematycznych

W tym roku organizatorzy proponują nowy podział stref tematycznych. Wszystko po to, aby jeszcze dokładniej skategoryzować ofertę wystawców i ułatwić zwiedzającym dotarcie do poszukiwanych produktów. Podczas nadchodzącej edycji do wyboru jest aż 10 stref: PACKAGING, COMPONENTS, LABELLING, PRINT FINISHING, POS&DISPLAYS, LOGISPACK, SERVICES, MACHINES, ECO i LUXPACK. Szczegóły na temat każdej z nich można poznać odwiedzając stronę www.packaginginnovations.pl          

Strefa ECO

Firmy działające zgodnie z ideą circular economy zaprezentują swoją ofertę w Strefie ECO. Udział potwierdziła m.in. firma POLPAK Sp. z o.o. posiadająca szeroki asortyment opakowań kosmetycznych i zamknięć do opakowań wykonanych z PCR’u. - Granulat pochodzący z recyklingu może stanowić nawet 50% składu tworzywa, dodając do tego regranulat z recyklingu wewnętrznego linii produkcyjnej, jesteśmy w stanie osiągnąć do 80% składu produktu stanowiące tworzywo pochodzące z odzysku. – przekonują pracownicy firmy.

Konkurs Strefa Studenta

Od 9 lat w ramach Packaging Innovations odbywa się konkurs Strefa Studenta. To szansa dla młodych projektantów, a dla firm możliwość pozyskania pracowników. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu i wykonaniu prototypu opakowania, etykiety bądź spójnej koncepcji graficznej opakowania dla linii produktowej. Uczestnicy mają do wyboru 3 kategorie: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma, Szata Graficzna. Zgłoszenia można przesyłać do 24 lutego.

Niespodzianka

Nie zabraknie niespodzianek. Przez dwa dni będzie okazja obejrzenia wystawy kartonowych puszek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z ostatnich 22 lat. Część z nich to unikatowe egzemplarze.

Wszystkich zainteresowanych produkcją, dystrybucją, zakupem, designem, projektowaniem opakowań zapraszamy do odwiedzenia Targów Packaging Innovations. Wśród wystawców pojawią się najważniejsi producenci i dostawcy opakowań dla sektorów produkcyjnych takich jak: spożywczy, kosmetyczny, chemiczny, farmaceutyczny, alkoholowy, motoryzacyjny, elektroniczny czy odzieżowy. To okazja do nawiązania cennych, bezpośrednich kontaktów.

Rejestracja online umożliwia bezpłatny wstęp dla klientów biznesowych https://packaging2020.exposupport.pl/visitor/register?p=TwVVnvunQ2c=

Autor: Targi w Krakowie

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.