Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Liczni kupcy z zagranicy odwiedzą tegoroczną edycję targów WorldFood Warsaw

Kategoria: Biznes

Przed nami piąta już edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw i kolejna okazja do nawiązania udanych, skutecznych i szerokich kontaktów biznesowych. Swój udział w rozmowach handlowych edycji 2018 zgłosili już kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Kolejny raz na targach zagości pawilon włoski Bellavita. 

Nie zabraknie też  kupców z polskich sieci handlowych i tych działających na terenie Polski. Patronat tradycyjnie już objęła Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.
 
Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujących wśród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów
i partnerów. Traktowanie targów jak wystawy jest mylne i nieskuteczne. Ekspozycja produktów
to „must have” na targach, ale produkty same się nie obronią. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami i zainteresowanymi naszymi produktami. Organizatorzy WorldFood Warsaw wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta.

 I to właśnie gwarantuje WorldFood Warsaw. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami
i poważnymi kontraktami -  zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager WorldFood Warsaw.
Należy pamiętać, że zwiedzający to osoby, które samą swoją obecnością deklarują zainteresowanie branżą. Każda rozmowa to możliwość sprawdzenia, jak naszą markę postrzegają inne osoby. Warto słuchać, dopytywać i notować spostrzeżenia rozmówców – pozwolą one spojrzeć na własny produkt z innej perspektywy i być może mogą przełożyć się na jego udoskonalenie. To olbrzymia wartość, którą trudno uzyskać online.

87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą
w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg): 76% gości targowych ma określony plan działania,
48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie a finalizacja potencjalnych transakcji omówionych
na targach kosztuje 56% mniej niż  tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych. W wyborze najciekawszych targów mogą pomóc rozmowy z klientami, wystawcami, warto zwrócić też uwagę na cykliczność imprezy, doświadczenie organizatorów, przeczytać relacje uczestników oraz dokładnie zapoznać się z programem nadchodzącej edycji. Imprezy towarzyszące targom
(np. konferencje, debaty) oraz ich lokalizacja mają duży wpływ na poziom atrakcyjności targów.

Organizacja rozmów B2B oraz usługa matchmakeing’u jest bezpłatna. Zapraszamy do udziału
w Targach WorldFood Warsaw 10-12 kwietnia w Stolicy.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

 

Autor:WorldFood
WorldFood
V MIĘDZYNARODOWE TARGI ŻYWNOŚCI
I NAPOJÓW
EXPO XXI Warszawa
Polska
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.