Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

POLAGRA w nowym stylu

Kategoria: Biznes

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również
o charakterze międzynarodowym.

Na początku kwietnia organizatorzy tych najbardziej rozpoznawalnych targów branży spożywczej zakomunikowali, iż znane dotąd wydarzenia: POLAGRA FOOD, POLAGRA TECH oraz POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL trafiają pod wspólny, jeszcze silniejszy szyld marki POLAGRA. - Chcemy w ten sposób wykorzystać historyczny potencjał POLAGRY w budowaniu wydarzenia, które będzie za sobą niosło maksimum inspiracji, możliwości biznesowych i stanie się obowiązkowym punktem w kalendarzach producentów żywności i kupców, również tych zza granicy, a także restauratorów i  menedżerów obiektów noclegowych – wyjaśnia Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA. Salon FOOD będzie kusił żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów. Nie zabraknie oferty firm z sektora mięsnego i mleczarskiego, które od lat dominują na POLAGRZE, ale do współpracy zapraszane są także firmy reprezentujące inne sektory, w tym przetwórstwo owocowo-warzywne, słodycze, przyprawy, napoje, convenience food, vege, żywność funkcjonalna.

Salon FOODTECH, z kolei, pozwoli zapoznać się nowymi technologiami pozwalającymi utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności. Ekspozycję zajmą maszyny i urządzenia wykorzystywane w branży spożywczej, w szczególności w sektorze piekarskim i cukierniczym. Nie zabraknie też innowacji w zakresie rozwiązań do konfekcjonowania żywności. Do prezentacji w salonie HORCA zapraszani są natomiast producenci i dystrybutorzy wyposażenia dla restauracji i hoteli oraz urządzeń, a nawet całych konceptów, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych i noclegowych. Co więcej, w ramach poszczególnych salonów planowane jest utworzenie stref inspiracji, jak np. strefa Eko & Organic dla tych producentów i dystrybutorów żywności ekologicznej, którzy są zainteresowani współpracą na szerszą skalę, opartą o dostawy do sieci handlowych.

Ekspozycji, wzorem lat poprzednich, będzie towarzyszył ciekawy program wydarzeń, w tym szkoleń i debat na temat kondycji branży i nowych możliwości jej rozwoju, a także pokazów i konkursów kulinarnych. - Ostatnie miesiące przyniosły ogromne wyzwania dla branży związane z reorganizacją biznesu i strategii sprzedaży. Nie będzie ich też brakować w najbliższym czasie. Zmieniające się przepisy czy modele konsumpcyjne, będą wpływały na działalność sektora. Mamy nadzieję, że podczas POLAGRY, wraz z zaproszonymi ekspertami, uda się nam uporządkować przynajmniej jakąś część wiedzy i omówić najbardziej palące problemy w branży – komentuje Dariusz Wawrzyniak.

POALGRA to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Kluczową rolę w tym aspekcie odgrywa projekt „Hosetd Buyers”, w ramach którego w ubiegłym roku targi odwiedzili przedsiębiorcy zainteresowani nawiązaniem współpracy handlowej z polskimi producentami żywności. Od tego roku proeksportowe strategie polskich producentów z grona wystawców targów POLAGRA, wspierane będą na nowo utworzonym serwis BuyPoland.pl służącym promocji polskiego potencjału eksportowego, z branżą spożywczą na czele. Platforma wystartowała w kwietniu. Ma stanowić skuteczne narzędzie w wyszukiwaniu przez zagranicznych kontrahentów polskich dostawców, również żywności. Już dziś podejmowane są działania w zakresie jej promocji, kierowane m.in. do polskich placówek dyplomatycznych i zagranicznych oddziałów PAIH. Idea i funkcjonalność BuyPoland.pl jest także rekomendowana klientom biznesowym z całego świata przez zagranicznych przedstawicieli Grupy MTP.

Taka kompozycja targów, w której tradycyjne spotkania wspierane są całorocznymi działaniami promocyjnymi, sprawia, że POLAGRA 2020 będzie zaskakiwać nie tylko mnóstwem odkryć kulinarnych, ale także tych biznesowych. Dla producentów żywności będzie to najciekawsze miejsce do eksploracji nowych źródeł kontraktów na rynkach CEE, a dla zwiedzających możliwość poznania trendów, innowacyjnych produktów i rozwiązań, których wspólnym mianownikiem jest smak.

Więcej informacji: www.polagra.pl

Autor: Polagra

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.