Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Elektroniczne bony zakupowe – nowy trend wśród konsumentów

Kategoria: Biznes

Bony zakupowe – czy to tradycyjne czy elektroniczne – są dla konsumentów bardzo ważną częścią zakupów. Badania przeprowadzone przez firmę Forrester Research wskazują, że 79% osób robiących zakupy nie kupi produktu jeśli zapomni zabrać ze sobą bon promocyjny, dlatego właśnie elektroniczne bony zakupowe mają w tym miejscu zdecydowaną przewagę – nie mogą zostać zniszczone lub pogniecione przez nieuwagę, a także są dostępne w każdym miejscu, wystarczy dostęp do urządzenia mobilnego z Internetem.

Badania wykonane przez firmę RetailMeNot wskazuję również, że 96% wszystkich konsumentów korzysta z kuponów zakupowych, a liczba konsumentów korzystających z bonów mobilnie wciąż wzrasta.

Elektroniczne kupony zakupowe pozwalają nie tylko przyciągnąć nowych klientów lecz również utrzymać stałych. Trend ten staje się coraz bardziej popularny w grupie mileniasów, którzy chętnie korzystają z różnego rodzaju nowinek technicznych. Jedną z ważniejszych zalet kuponów elektronicznych jest możliwość lepszego nakierowania konsumenta na produkty, które sklep chce wypromować (produkty ze zbliżającą się datą ważności, nowości itp.). Badania wykonane przez Quotient Technology Inc. pokazują, że konsumenci korzystający z bonów elektronicznych są znacznie bardziej skłonni do wypróbowania nowych produktów, a także ponownego ich zakupu.

Źródła:

  1. http://www.fooddive.com/news/grocery--virtual-beats-paper-why-consumers-want-digital-coupons/436420/

Autor: Jakub Ostaszewski

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.