Elektroniczne bony zakupowe – nowy trend wśród konsumentów
Bony zakupowe – czy to tradycyjne czy elektroniczne – są dla konsumentów bardzo ważną częścią zakupów. Badania przeprowadzone przez firmę Forrester Research wskazują, że 79% osób robiących zakupy nie kupi produktu jeśli zapomni zabrać ze sobą bon promocyjny, dlatego właśnie elektroniczne bony zakupowe mają w tym miejscu zdecydowaną przewagę – nie mogą zostać zniszczone lub pogniecione przez nieuwagę, a także są dostępne w każdym miejscu, wystarczy dostęp do urządzenia mobilnego z Internetem.
Badania wykonane przez firmę RetailMeNot wskazuję również, że 96% wszystkich konsumentów korzysta z kuponów zakupowych, a liczba konsumentów korzystających z bonów mobilnie wciąż wzrasta.
Elektroniczne kupony zakupowe pozwalają nie tylko przyciągnąć nowych klientów lecz również utrzymać stałych. Trend ten staje się coraz bardziej popularny w grupie mileniasów, którzy chętnie korzystają z różnego rodzaju nowinek technicznych. Jedną z ważniejszych zalet kuponów elektronicznych jest możliwość lepszego nakierowania konsumenta na produkty, które sklep chce wypromować (produkty ze zbliżającą się datą ważności, nowości itp.). Badania wykonane przez Quotient Technology Inc. pokazują, że konsumenci korzystający z bonów elektronicznych są znacznie bardziej skłonni do wypróbowania nowych produktów, a także ponownego ich zakupu.
Źródła:
-
http://www.fooddive.com/news/grocery--virtual-beats-paper-why-consumers-want-digital-coupons/436420/
Przeczytaj także
-
15.02.2017
Rosnąca popularność produktów mrożonych
Według badań opublikowanych w Journal of NutritionEducation and Behavior oszczędność czasu jest ważnym czynnikiem decydującym o wyborze gotowych produktów mrożonych jednak proces ten jest jeszcze bardziej złożony.