Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Nowość w formule targów dedykowanych markom własnym i opakowaniom
Kolejna edycja Future Private Labels w Targach Kielce, która odbędzie się od 25 do 26 października 2017 ma do zaoferowania „Forum Dobrych Praktyk”. Projekt mający na celu szerzenie dobrych praktyk w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej.
Organizatorem „ Forum Dobrych Praktyk” jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Partnerem został Instytut Dizajnu w Kielcach. Projekt umożliwi budowanie platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających w sektorze kreatywnym.
Dobra jakość promocyjna produktu marki własnej to dziś konieczność. Podnosząc poziom wizerunku, zwiększa się popyt. Ważnym elementem projektu jest wymiana doświadczeń projektantów z Polski z projektantami z innych krajów, którzy posiadają bogate doświadczenie w zakresie „dobrych praktyk”, metodologii pracy w zespole, skutecznego projektowania strategii biznesowej oraz procesu wdrożeniowego. „Forum Dobrych Praktyk” ma za zadanie pomóc przedsiębiorcom odpowiedzieć między innymi na pytanie, jak powinien wyglądać proces projektowy, jak budować własną markę?
Podczas Future Private Labels 2017 w Targach Kielce w ramach „Forum Dobrych Praktyk” będzie można spotkać się ze specjalistami na stoisku doradczym. Profesjonaliści i praktycy designu podpowiedzą, jak wprowadzić zmiany w wizerunku marki własnej oraz zdiagnozują sytuację bieżącą firmy, opakowania lub produktu.
Warsztaty opakowań znów w Targach Kielce
Forum Dobrych Praktyk towarzyszyć będą również warsztaty opakowań marki własnej, które zadebiutowały już w Targach Kielce w roku ubiegłym i cieszyły się dużym zainteresowaniem. Organizatorzy targów i FDP chcą w sposób praktyczny włączyć przedsiębiorców do testów wizualnych opakowań, by mogli zobaczyć swój produkt w kontekście całego rynku. Podczas warsztatów przedsiębiorcy dowiedzą się między innymi, jakie są koszty wprowadzenia zmian wizerunkowy opakowania; czy warto to robić i jakie są plusy wprowadzenia wszelkich zmian.
Druga edycja Konkursu Best Private Label Packaging
Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już druga edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej – „Best Private Label Packaging”.
Konkurs organizowany jest w celu polepszenia wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Patronem konkursu jest Packaging Polska.
Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele. Kategorie konkursowe dają możliwość zaistnienia wielu ciekawych pomysłów. Mogą to być na przykład: opakowania kosmetyków i środków do pielęgnacji i higieny; opakowania dla żywności w tym żywności gotowej do spożycia; opakowania napojów, opakowania środków czystości do domu, auta; nietypowe opakowania. Najlepsze opakowanie wybiorą także zwiedzający Targów Future Private Labels.
Zgłoszenia do konkursu są bezpłatne i są przyjmowane do 11.10.2017 (więcej informacji o udziale w konkursie na www.markiwlasne.pl.
Przeczytaj także
Dyskusje o zarządzaniu, wiedza o trendach oraz możliwości rozszerzenia biznesu - FUTURE PRIVATE LABELS w Kielcach to pierwsze w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej wydarzenie w 100% poświęcone markom własnym.