Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Targi Packaging Innovations już 15-16 września!

Kategoria: Biznes

300 Wystawców, 3 hale, 10 stref tematycznych, liczne premiery, prezentacje i szkolenia w strefie workShops, spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta oraz szereg wydarzeń dodatkowych — to tylko kilka powodów, dla których warto wziąć udział w Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations. W tym roku targi odbędą się w EXPO XXI Warszawa wspólnie z Festiwalem Marketingu i Druku, co sprawi, że będzie to największa impreza dla branży opakowań, reklamy i poligrafii w Polsce.

Restart branży!

Zainteresowanie wydarzeniem świadczy o wielkiej potrzebie spotkań. Po miesiącach rozmów telefonicznych i onlinowych uczestnicy ponownie usiądą przy kawie, wymienią się wizytówkami, nawiążą nowe i utrwalą dotychczasowe kontakty, podzielą wiedzą i doświadczeniem. Targi od lat są zwierciadłem branży, bowiem podczas wydarzenia poruszane są aktualne tematy i omawiane nadchodzące trendy. W tym roku dominować będą rozwiązania zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju. Dla przykładu na stoisku firmy Bergmann Polska zaprezentowane zostanie flagowe urządzenie marki – nowoczesna prasa, która może zagęszczać odpady z kartonu, folii, etykiet, oklein czy też styropianu do worka foliowego lub do małego kontenera. Firma HSM Polska Sp. z o.o. odwiedzi targi m.in. z urządzeniem do produkcji wypełniaczy HSM ProfiPack P425 zamieniającym w mgnieniu oka zużyty karton w uniwersalny materiał opakowaniowy. Firma PPHU PolimerPro s.c. przedstawi innowacyjny produkt do zadruku tektury falistej – ekologiczną matrycę NXC wraz z półautomatycznym montażem Samm Postprint o szerokości 3500 umożliwiającą rozszerzenie jakości oraz trwałości druku fleksograficznego w tekturze. To nie wszystko. Wśród wystawców spotkamy nowe firmy, jak i te, które z Targami Packaging Innovations związane są od lat.

Wiedza kluczem do sukcesu

Szeroka oferta Wystawców to nie wszystko. Uczestnicy targów będą mogli bezpłatnie wziąć udział w licznych prezentacjach i szkoleniach przygotowanych w strefie workShops. Tematy zostały dobrane tak, aby kompleksowo przedstawić kwestie związane z projektowaniem, promocją i sprzedażą opakowań. Wśród zaproszonych ekspertów spotkamy m.in. Mikołaja Maślińskiego - prawnika, Prezesa Zarządu spółki MAŚLIŃSKI Law & Consulting sp. z o.o, który przedstawi temat - Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań? Podczas prezentacji Antoniego Łuchniaka z Agencji Kółko i Krzyżyk dowiemy się – Jak odświeżyć opakowanie, by zyskać klientów? (i nie stracić dotychczasowych). O skutecznej strategii ochrony projektu opakowania porozmawiamy z Joanną Piłką z Patpol Kancelarii Patentowej. Jednym z tematów będzie Ekomodulacja.opakowań. Trendy, wyzwania, legislacja – omówi go Konrad Nowakowski z Polskiej Izby Odzysku i Recyklingu Opakowań. Szczegółowy harmonogram strefy workShops dostępny jest na stronie https://packaginginnovations.pl/pl/program-towarzyszacy/workshops.html

Potrzeba nowych pomysłów

Podczas Targów Packaging Innovations po raz 10. spotkamy się z laureatami konkursu Strefa Studenta. W tym roku konkurs wyjątkowo przyjął formę hybrydową. Zadaniem było zaprojektowanie i wykonanie prototypu opakowania, etykiety bądź spójnej koncepcji graficznej opakowania dla linii produktowej. Zgłoszone prace zostały ocenione przez profesjonalne Jury, składające się z praktyków i ekspertów branży opakowaniowej oraz graficznej.  Do ścisłego finału zakwalifikowano 17 prac. W II etapie konkursu uczestnicy podczas 2-minutowych prezentacji online prezentowali prototypy i odpowiadali na pytania Jury. W kategorii Wrażenie zwyciężyła Gabriela Żełudziewicz prezentująca Opakowanie na czekoladę „Cre-ate chocolate”, w kategorii Funkcjonalność i Forma - Gabriela Skrobacka prezentująca OKres BOX opakowanie na środki higieniczne, w kategorii Szata Graficzna - Michalina Garnik prezentująca Opakowanie na miód z funkcją pop-upu. Z finalistkami spotkamy się już niebawem na stoisku Strefy Studenta.

Targi Packaging Innovations to idealne miejsce, aby doświadczyć korzyści płynących z udziału w spotkaniach. To szansa dla całej branży na ponowną wymianę kontaktów stanowiących podstawę biznesu. Co zatem należy zrobić, aby wziąć udział w wydarzeniu? Wystarczy dokonać rejestracji online i pobrać bezpłatny bilet https://packaging2021.exposupport.pl/visitor/register

Wybierz temat: Kongresy i Targi Opakowania

Autor: Targi w Krakowie

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.