Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Wpływ umowy o wolnym handlu między Wielką Brytanią a Nową Zelandią na rynek spożywczy

Kategoria: Biznes

Wielka Brytania i Nowa Zelandia osiągnęły porozumienie w sprawie umowy o wolnym handlu. Na podstawie tej umowy zostaną – na różnych zasadach - zniesione cła na większość produktów w ramach dwustronnego handlu, np. produkty mleczarskie. Jakie są najważniejsze postanowienia dotyczące sektora spożywczego tłumaczy Paweł Wyrzykowski, Analityk Sektora Food&Agri BNP Paribas Bank Polska S.A.

Źródło: www.agronomist.pl

Wybierz temat: Owoce i warzywa Przemysł mięsny Przemysł mleczarski

Autor: BNP Paribas

BNP Paribas

Paweł Wyrzykowski
Analityk Sektora Food&Agri BNP Paribas Bank Polska S.A.

Przeczytaj także

  • 12.11.2021

    Innowacje w rolnictwie: od pomysłu do produkcji

    Czas od wdrożenia pomysłu w warunkach laboratoryjnych do produkcji wynosi w Polsce średnio 40 miesięcy, podczas gdy w Królestwie Niderlandów jedynie rok. Jak wygląda transfer i komercjalizacja wyników badań naukowych w polskim sektorze rolno-spożywczym? Na czym w praktyce polega współpraca naukowców i producentów rolnych? O potrzebach, pomysłach oraz barierach dla innowacji w rolnictwie mówi dr hab. Marcin Gołębiewski, profesor SGGW, Dyrektor Instytutu Nauk o Zwierzętach i założyciel kilku start-upów.

    Czytaj więcej
  • 11.11.2021

    Czy rok 2022 przyniesie dalszy wzrost cen żywności?

    Na obecną, najwyższą od 20 lat inflację w Polsce wpływ ma m.in. wzrost cen żywności. Najbardziej, bo o ponad 17% rok do roku, wzrosły ceny mięsa drobiowego, a także olejów roślinnych, napojów bezalkoholowych i pieczywa. Czy i jak długo ceny będą rosnąć dalej? Sytuację dużego wzrostu cen surowców rolnych i produktów spożywczych komentuje Jakub Czugała, Analityk Sektora Food&Agri BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Czytaj więcej
  • 10.11.2021

    Trwa nabór do 3 edycji programu Climate Leadership

    Program Climate Leadership organizowany przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa powstał z inicjatywy Dyrektor Generalnej Centrum UNEP/GRID-Warszawa Marii Andrzejewskiej oraz prof. Bolesława Roka z Akademii Leona Koźmińskiego. Climate Leadership to program budujący społeczność liderów realnej zmiany w biznesie na rzecz przeciwdziałania nieodwracalnym zmianom zachodzącym na planecie, jakich wyrazem jest kryzys klimatyczny. Program wspiera działania podejmowane przez firmy w celu osiągnięcia neutralności.

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.