Zapisz się do newslettera
Najważniejsze informacje dla branży spożywczej!
Zapisz się na newsletter FoodFakty i bądź na bieżąco:
Ponad 350 Wystawców z 23 krajów, kuchnie i alkohole świata, przyprawy i zioła, najlepsze produkty, specjalni goście kulinarni, eksperci branży spożywczej i HoReCa – słowem cała branża spożywcza przez trzy dni w stolicy!
Co roku odnotowujemy coraz większe zainteresowanie odwiedzających i wystawców, tworząc największe w Polsce targi branży spożywczej. Uczestnicy mają szansę skorzystać z bogatego programu konferencyjnego, odpowiadającego na aktualne trendy rynkowe i poruszającego najważniejsze tematy dotyczące jakości, bezpieczeństwa w łańcuchu dostaw, żywności ekologicznej, nutraceutyków, zmian w świadomości i potrzeb konsumenta czy optymalizacji kosztów w przemyśle. Targi WorldFood Poland umożliwiają bezpośredni dostęp do nowości produktowych oraz najnowszych rozwiązań w zakresie transportu, logistyki i przechowywania żywności. Na szczególną uwagę zasługują również produkty wyróżnione i nagrodzone w prestiżowym konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood. Wszystko to powoduje dynamiczny rozwój wydarzenia i wpisuje WorldFood Poland na mapę najważniejszych targów branży spożywczej w Środkowej Europie - zachęca Agnieszka Szpaderska manager Targów.
Produkty włoskie
Już po raz trzeci ponad 50 włoskich firm, od producentów regionalnych po nagradzane marki, wprowadzi na polski rynek ponad 200 nowych włoskich produktów, gotowych do zaprezentowania lokalnym kupcom, dystrybutorom, importerom, szefom kuchni i innym liderom branży pod wspólną marką Bellavita.
Cieszymy się, że już po raz trzeci możemy zaprezentować w Polsce smak autentycznej włoskiej kuchni" - mówi Aldo Mazzocco, CEO Bellavita. "Bellavita Expo to ważna wystawa dla profesjonalistów z branży spożywczej, poszukujących innowacyjnych produktów, które mogą przyciągnąć uwagę konsumentów i zwiększyć sprzedaż dzięki swojej autentycznej tożsamości regionalnej".
Zagraniczne pawilony
Tegoroczna edycja będzie także bogata w doznania kulinarne i wyjątkowe produkty spożywcze, dzięki ośmiu narodowym pawilonom zagranicznym z Azerbejdżanu, Korei Południowej, Ukrainy, Sri Lanki, Białorusi, Tajlandii, Malezji oraz Hiszpanii.
Sektory WorldFood Poland
Oczywiście gościnne progi otwierają nasze stałe Sektory: Food&Drinks, EcoFood (najdynamiczniej rozwijający się sektor z żywnością ekologiczną i naturalną), NutraFood (absolutna nowość w Polsce - sektor poświęcony suplementom diety i odżywkom), Wine&Spirits (alkohole z całego świata), FoodTech, Ingredients, ColdChain Poland (III Targi Chłodniczych Łańcuchów Dostaw i Logistyki w Temperaturze Kontrolowanej).
Musicie sprawdzić osobiście. To najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu i okazja do integracji i dyskusji o kondycji branży. Wystawcy z Polski i zagranicy, panele dyskusyjne, spotkania z sieciami handlowymi i specjalne konferencje poświęcone żywności i trendom w branży spożywczej – to wszystko podczas szóstej edycji WorldFood w dniach od 7-9 marca.
Nie może Was zabraknąć!
Program WorldFood Poland 2019 - plik PDF
Pokazy kulinarne WorldFood Poland 2019 - plik PDF
Zarejestruj się bezpłatnie online na: www.worldfood.pl/rejestracja
Przeczytaj także
Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom.
Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów
Plastikowa słomka, choć jest z pozoru niegroźnym i jakże popularnym przedmiotem, stwarza ogromne zagrożenie dla wód, zwierząt i ludzi. To jeden z przedmiotów najczęściej wyławianych z oceanów. Nie inaczej jest w przypadku wielu plastikowych opakowań.
Targi WorldFood Poland to najważniejsze targi w Polsce poświęcone sektorowi spożywczemu – od produkcji aż po wyrób końcowy i jego sprzedaż. Oferują możliwość spotkania polskiego sektora rolno-spożywczego z międzynarodowymi partnerami oraz nawiązania nowych relacji biznesowych na świecie..