Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

V edycja konferencji Label Innovations - ekoinnowacje w opakowaniach i etykietach

Kategoria: Biznes

Najbliższa, V edycja konferencji Label Innovations, będzie koncentrowała się wokół trendów ekologicznego i premium w branży opakowań oraz szans rozwojowych jakie mogą one przynieść producentom.
Będzie to okazja, aby nie tylko dowiedzieć się, co oferuje producentom branża opakowaniowa w zakresie innowacji. To będzie również okazja na poszukanie nowych aspektów przewagi konkurencyjnej dla Twoich produktów.  

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations, w dniu 2 kwietnia 2019 odbędzie się kolejna, już V edycja konferencji Label Innovations. „Co mówi twoje opakowanie?”

Konferencja jest jedynym wydarzeniem w Polsce, na którym eksperci w dziedzinie opakowań i marketingu odnoszą się do aktualnych trendów opakowaniowych, badań rynkowych i marketingowych, regulacji prawnych, otwierając nowe perspektywy przed uczestnikami.

Tematem przewodnim najbliższej edycji jest Eko, które kupi konsument - czyli o ekoinnowacjach w opakowaniach i etykietach”.

O czym opowiedzą nasi eksperci na konferencji? 

  • Wyjaśnią co to znaczy rozszerzona odpowiedzialność producenta w kontekście wprowadzania na rynek towarów, które w rezultacie ich zużycia stają się odpadami? Czego oczekuje ustawodawca od producentów w kontekście ochrony środowiska? Eksperci zapoznają uczestników konferencji z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa Unii Europejskiej i prawa polskiego regulującymi rozszerzoną odpowiedzialność producenta, obowiązki rejestrowe, ewidencyjne i sprawozdawcze. Dowiesz się o kolejnych nowelizacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zaplanowanych na rok 2019 oraz dowiesz się przed jakimi zmianami stoją producenci i konsumenci.
  • Przedstawią zakamarki motywacji zakupowych generacji konsumentów X,Y,Z oraz istotne różnice pomiędzy pokoleniami. Najmłodsze pokolenie uważa, że “eko ich nie kręci”. Na co więc zwracają uwagę podejmując decyzje zakupowe?
  • Opowiedzą o przyszłości marek premium w kontekście rozwoju trendu ekologicznego. Czy trend ekologiczny stanowi zagrożenie dla rozwoju marek premium?
  • Pozwolą Ci popatrzeć na trend eko oczami grafika kreatywnego. Decyzje zakupowe w bardzo dużej mierze podejmujemy na podstawie wyglądu opakowania. Nasi eksperci opowiedzą o tym, jak stworzyć wizerunek marki ekologicznej oraz uzyskać efekt tzw. czystej etykiety, poprzez projekt graficzny etykiety lub opakowania. Dowiesz się co sprawia, że projekt graficzny zwraca uwagę konsumenta.
  • Przedstawią najnowsze, ekologiczne podłoża opakowaniowe, przedstawią ich właściwości i zastosowania. To niebywała okazja, aby poszukać atrakcyjnych rozwiązań opakowaniowych dla Twoich produktów oraz dowiedzieć się, czym się kierować przy wyborze rozwiązań.
  • Przedstawią rozwiązania etykietowe, które są nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale również wpisują się w zrównoważony rozwój Twojej firmy.

Zdobytą wiedzę wykorzystasz w kreatywnych warsztatach opakowaniowych, podczas których stworzysz kolejne wersje koncepcji kreatywnej etykiety, atrakcyjnej dla poszczególnych pokoleń konsumentów X, Y, Z.

Data: 2 kwietnia 2019 r.

Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie , Centrum Wystawiennicze EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna „C”

Bilety i informacje o konferencji na: www.labelinnovations.pl

Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania cennych kontaktów biznesowych z ekspertami z wielu dziedzin: technologii opakowań, marketingu i prawa. To niezwykła szansa na zdobycie cennej wiedzy, nie tylko w dziedzinie opakowań, ale również w zakresie przepisów prawnych dotyczących gospodarki odpadami. Tylko tutaj znajdziesz gotowe rozwiązania wdrożeń zgodnych z przepisami prawnymi dotyczącymi gospodarki odpadami, ale również otrzymasz wskazówki, które będą doskonałym wsparciem w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju oraz pomogą zwiększyć przewagę konkurencyjną Twoich produktów na rynku.

V edycja Label Innovations – PLAN WYDARZENIA

09:00 – 09:30

rejestracja

09:30 – 10:00

“Rozszerzona odpowiedzialność producenta, czyli obowiązki prawne wprowadzających do obrotu opakowania lub produkty w opakowaniach” – Daniel Chojnacki, Tymon Grabarczyk z kancelarii prawnej Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

10:00 – 10:40

„Odkryj motywacje zakupowe konsumentów pokoleń X,Y,Z”,
dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

10:40 – 11:10

Przyszłość opakowań premium w kontekście wzrostu znaczenia ekologii” -  Katarzyna Kozińska, Managing Director Poland API Group plc

11:10 – 11:25

przerwa

11:25– 11:55

Czy wyznacznikiem "eko" są zielone listki? Co to znaczy "ekologiczny" w projektowaniu graficznym?” – Jarosław Grzesica, CEO w agencji kreatywnej This

11:55 – 12:25

„Trendy wśród podłoży do druku etykiet” - Izabela Antczak, Technical Sales Manager w UPM Raflatac

12:25 – 13:00

przerwa

13:00 – 13:45

„Eko, które kupi konsument - czyli o etykietowych ekoinnowacjach”, Iwona Studzińska, Dyrektor Rozwoju w Etykiety.pl Etigraf

13:45 – 15:15

„Stwórz koncepcję kreatywną opakowania dla konsumenta generacji X, Y, Z”- moderator warsztatów: dr hab. inż., prof. nadz. UEP Magdalena Ankiel, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

15:15 – 15:30

pytania do prelegentów, rozmowy w kuluarach

Konferencja jest realizowana pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (pntm.pl) oraz wsparciu medialnym: Świata Przemysłu Kosmetycznego, Chemia i Biznes, Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, signs.pl, OOH Magazine, Tygrysów Biznesu, opakowanie.biz, opakowania.com.pl, Marketer+ i portalu foodfakty.pl

Autor: Etigraf etykiety.pl

Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Przeczytaj także

  • 15.02.2019

    Wciągnij się w EKO na Targach Packaging Innovations

    Plastikowa słomka, choć jest z pozoru niegroźnym i jakże popularnym przedmiotem, stwarza ogromne zagrożenie dla wód, zwierząt i ludzi. To jeden z przedmiotów najczęściej wyławianych z oceanów. Nie inaczej jest w przypadku wielu plastikowych opakowań.

    Czytaj więcej
  • 09.11.2018

    Targi Packaging Innovations 2019 – odbierz wejściówkę

    Szukasz opakowań i etykiet do żywności? A może chcesz znaleźć klientów dla swoich opakowań? Weź udział w 11. Międzynarodowych Targach Opakowań Packaging Innovations. 7 stref tematycznych, a wśród nich m.in. najnowsze rozwiązania i technologie z zakresu EKOPACK. Dołącz do grona ponad 200 Wystawców z całej Europy oraz kilku tysięcy Gości z branży FMCG...

    Czytaj więcej
  • 11.09.2018

    Nowe oblicze Packaging Innovations

    Już od ponad 10 lat na światowej arenie branży opakowań, rok rocznie odbywają się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Wraz z nieustannym rozwojem rynku i zmianą spojrzenia na funkcję i użyteczność opakowań zmieniają się również standardy wystawiennicze...

    Czytaj więcej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.