Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Branża private labels spotka się w Kielcach

Kategoria: Biznes

Marki własne sieci handlowych wciąż umacniają swą pozycję, a nawet rywalizują ze znanymi brandami o palmę pierwszeństwa w koszyku zakupowym Polaka. O tym, jak robić to skuteczniej, znając prognozy rozwoju rynku do 2020 roku, mówić będą specjaliści branży podczas IV Future Private Labels w Targach Kielce od 25 października.

Konferencja i targi Future Private Labels Poland & CEE, poświęcone są w stu procentach rozwojowi marek własnych w Polsce. To jedyne tego typu dwudniowe wydarzenie, które połączyło wystawę producentów marek własnych, jak również warsztaty opakowań, konferencję pełną ekspertów i konkurs na najlepszy produkt tego sektora. Future Private Labels to przede wszystkim duża dawka praktycznej wiedzy o trendach, kierunkach strategiach i prognozach dla marek własnych do 2020 roku.

W ubiegłorocznej edycji wydarzenia wzięło udział 800 specjalistów branży private labels. Partnerem FPL 2017 w Targach Kielce została, między innymi, sieć supermarketów „Piotr i Paweł”, której przedstawiciele wygłoszą prelekcje podczas konferencji. Do udziału w wydarzeniu zgłosiły się też sieci handlowe z państw ościennych. Wśród wystawców jest na przykład wiele firm związanych z projektowaniem i produkcją opakowań, producenci żywności ekologicznej, związani ze Stowarzyszeniem „Polska Ekologia” – w sumie kilkadziesiąt firm z Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec, Węgier. Do konkursu na najlepszy produkt marki własnej wpłynęło ponad 20 zgłoszeń producentów krajowych i zagranicznych.  

Nowością w formule Future Private Lables 2017 jest Forum Dobrych Praktyk, mające na celu szerzenie dobrych wzorców w zakresie wizerunku firmy, opakowań i odpowiedniej strategii brandingowej. Projekt umożliwi budowanie platformy współpracy przedsiębiorców i specjalistów, działających na rzecz dobrego designu i wizerunku marek własnych.

Targi potrwają do 26 pażdziernika.

Autor: Future Pivate Labels

Przeczytaj także

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.