Przejdź na stronę główną FoodFakty LinkedIn
Newsletter FoodFakty Newsletter
Profesjonalne informacje z branży żywności.
Bądź na bieżąco w prosty sposób.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez firmę Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Serwituty 25 będącą właścicielem portalu FoodFakty.pl w celach marketingowych i promocyjnych, w szczególności powiadomienia o nowych publikacjach, biuletynach i wydarzeniach dotyczących usług oferowanych przez portal jak również kontrahentów portalu; realizacji obowiązków związanych z wymogami w zakresie niezależności, zarządzania ryzykiem i jakością;Podanie adresu e-mail oznacza zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany adres informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-233, ul Serwituty 25, NIP 5260201821, który jest wydawcą portalu FoodFakty.pl.

Administratorem podanych danych osobowych jest Prokonsument Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na ul. Serwituty 25 . Dane osobowe przechowywane są przez okres 3 lat. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści oraz poprawiania swoich danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie odwołać (wycofać) wyrażone zgody. Odwołanie (wycofanie) zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed tym faktem. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podane przez Pana/Panią dane osobowe są warunkiem zrealizowania świadczenia. Więcej informacji zawarte w:

Przypomnij hasło Jeśli nie masz konta, Utwórz je
Napisz
Śledź nas na

Rejestracja - czytelnik

Przypomnij hasło

Facebook X LinkedIn

Influencer marketing w reklamie suplementów diety – zawód osoby reklamującej produkt ma znaczenie dla zgodności komunikacji z przepisami prawa

Kategoria: Biznes , Prawo Żywnościowe

Rynek suplementów diety wciąż intensywnie się rozwija, a temu towarzyszy wzrost świadomości konsumentów na temat zdrowia oraz potrzeb organizmu związanych z przyjmowaniem witamin i składników mineralnych. Na rynku pojawia się co raz więcej prozdrowotnych środków spożywczych, co oznacza że producenci muszą co raz bardziej starać się o uwagę konsumenta. Ostatnio, wśród firm działających w sektorze spożywczym modny stał się tzw. „influencer marketing” pozwalający dotrzeć do większych, bardziej zróżnicowanych wiekowo grup odbiorców mających ściśle określone potrzeby żywieniowe. 

Jak reklamować suplementy i po pomoc jakich infuencerów sięgać, aby zaciekawić produktem odbiorcę i wciąż mieścić się w granicach obowiązujących przepisów prawa? Zapraszamy do lektury.  

Autor:Katarzyna Hałaburda
Katarzyna Hałaburda
Katarzyna Hałaburda, ekspert ds. prawa farmaceutycznego, żywnościowego i wyrobów medycznych w Departamencie Life Science Kancelarii Kondrat i Partnerzy.

W codziennej praktyce zajmuje się obsługą prawną podmiotów z sektorów regulowanych, w szczególności sektora farmaceutycznego, medycznego, spożywczego, beauty oraz weterynaryjnego. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym obrotem produktami leczniczymi, wyrobami medycznymi, szczególnymi kategoriami żywności oraz kosmetykami.

Oferuje pomoc w zagadnieniach związanych z weryfikacją zgodności składu i dokumentacji produktów, przez dopuszczenie/wprowadzenie produktów do obrotu, po prowadzenie postępowań przed organami administracyjnymi na rzecz klientów. Ekspert w rozwiązywaniu problemów związanych z interpretacją przepisów, zwłaszcza dotyczących kwalifikacji, reklamy, prezentacji, promocji i znakowania produktów.

Posiada również doświadczenie w sprawach z zakresu prawa ochrony własności intelektualnej oraz prawa ochrony konkurencji i konsumentów.

Jest autorem wielu artykułów w prasie branżowej oraz prelegentem na konferencjach organizowanych dla klientów z branży farmaceutycznej i spożywczej.

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Akademii Leona Koźmińskiego oraz Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Aplikantka adwokacka w Izbie Adwokackiej w Warszawie.
Udostępnij
Facebook
Twitter/X
LinkedIn
e-mail
Whatsapp
Link

Artykuł opublikowany dzięki firmie:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies, które będą zamieszczane w Państwa urządzeniu (komputerze, laptopie, smartfonie). W każdym momencie mogą Państwo dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki internetowej i wyłączyć opcję zapisu plików cookies. Ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi cookies na tej stronie można się zapoznać tutaj.